Vista drivers HP scanner

Status
Niet open voor verdere reacties.
HPScanner 5370C

Patrick
Bedankt voor uw reactie, zou u kunnen zorgen voor een driver die wel geschikt is voor VISTA 64 bit ?
Groetjes

scanjet 4470c

Is er iemand die weet hoe ik mijn scanner 4470c onder vista kan doen werken. Ik heb het reeds geprobeerd met die driver, maar nog kan mijn pc geen scanner initialiseren:( !!

dus als er iemand weet hoe, zou dit handig zijn!!

grz

Sven

Hoi Patrick,

Ik wil graag de driver voor de 5370c installeren, heb dus je file gedownload maar klopt het dat dit een .rar bestand is? Heb ik iets fout gedaan bij het downloaden?
Dit bestandstype is volgens mij niet juist...

gr Rudolf

Hoi Patrick,

Ik wil graag de driver voor de 5370c installeren, heb dus je file gedownload maar klopt het dat dit een .rar bestand is? Heb ik iets fout gedaan bij het downloaden?
Dit bestandstype is volgens mij niet juist...

gr Rudolf

Wanneer het bestand uitpakken al niet lukt, zie ik de verdere installatie met vertrouwen tegemoed.:D

Windows vista - HP Scanjet 3400C

Geachte, Ook ik heb een scanjet van HP 3400C en heb dus hetzelfde probleem. Zou u mij aub eveneens de driver kunnen sturen ? Alvast heel erg bedankt!

Laatst bewerkt:
File downloaden www.sharebigfile.com

hoi patrickt,

las dat je een oplossing hebt voor sommige drivers van hp scanners voor vista. kan deze alleen niet downloaden van de link http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=294874#post1935622 die je doorgeeft. krijg onderstaande in mijn scherm:

Warning: initiate(/home/sharebigfile/www/language/english/lang.php) [function.initiate]: failed to open stream: No such file or directory in /home/sharebigfile/www/includes/user.class.php on line 304

Warning: Unknown(): open(/var/lib/php4/sess_117297a5835f2871ee0e46490bb06180, O_RDWR) failed: Read-only file system (30) in Unknown on line 0

Warning: Unknown(): Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/lib/php4) in Unknown on line 0

kun je me aangeven wat ik hier aan kan doen ? ik wilde de driver van de 4470c namelijk downloaden.... graag verneem ik je reactie.

alvast bedankt, met vriendelijke groet, jan

(jjmojj@msn.com)

Laatst bewerkt:
Hp 3400c

Hallo

Zou u mij aub eveneens de driver van HP Scanjet 3400C kunnen sturen (bio010@hotmail.com) ? Alvast bedankt!

Dag

driver 4470 c

hoi patrickt,

ben op de site gekomen van http://84.26.122.2:8088/, kan alleen niet inloggen met jou opgegeven wachtwoord en username. links van het scherm staat downloaden van 2 bestanden: maps en games.rar. , de drivers heb je verwijderd ? heb je inmiddels je wachtwoord aangepast ? zit namelijk nog verlegen om de driver van de 4470 c. is het mogelijk deze anders te mailen ? met vriendelijke groet en alvast hartelijk dank ! jan (jjmojj@msn.com)

Laatst bewerkt:
Kan je mij de vista-drivers voor de scanjet 4470c mailen aub?

Bedankt he!!!:thumb:

Ben nieuw hier, maar zag geen rubriek om me voor te stellen. Ben hier onder de naam Oebaya en ik werk al lang met PC's, nog met van die oude die alleen DOS hadden. Alle Windows-versies onder de hand meegemaakt, maar je wordt er niet blijer van. Elke keer is er wel weer iets dat onder de nieuwe versie niet werkt.
Nu mijn scanner weer niet. Wil eigenlijk geen nieuwe kopen, ik kan niet zonder, maar gebruik hem nu ook niet zoveel, dat ik hem wil vervangen.
Zag hier op de site verwijzingen staan waar ik de driver voor Vista voor een scanjet 4470c kan downloaden, maar om één of andere reden staat mijn provider verbinding met die site niet toe.
Zou ik de drivers gemaild kunnen krijgen? Ik zou daarmee erg geholpen zijn. nicolette.meijer@belgacom.net

Bij voorbaat al dank.
gr.
Oebaya

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan