vista gaat niet slapen

Status
Niet open voor verdere reacties.
wel zoek dan misschien eens even op hoe je de extra beveiliging van sp1 kan omzeilen zodat je het toch kan installeren en dat het uit slaapstand komen dan hopelijk wel werkt ;)
 
wel zoek dan misschien eens even op hoe je de extra beveiliging van sp1 kan omzeilen zodat je het toch kan installeren en dat het uit slaapstand komen dan hopelijk wel werkt ;)


progje heb ik al ik ff wachten tot ik meer informatie of het echt goed werkt.

ik heb een test pc staan die aan het werk is
 
ok je ziet maar:thumb:

maar sorry als je het probleem nog anders zou willen oplossen maar ik weet niks meer...
 
met alle respect stefan 3187 maar denk je nu rcht dat ik de knoppen van windows voor het afsluiten niet weet staan ?:p
Ik kan daarop klikken hé maar hij gaat dan gewoon in standby... hij gaat niet in slaapstand hoe lang ik ook wacht en ja dan is mijn batterij ineens leeg he
 
nee:D het gaat mij er meer om wat er staan:
In Windows Vista zit een nieuwe slaapstand ten opzichte van Windows XP. Dit is de stand-by en de oude slaapstand functie uit Windows XP gecombineerd. Hierdoor wordt de opstartprocedure teruggebracht naar 2 tot 3 seconden afhankelijk van de PC. Als je in slaapstand gaat wordt alle data bewaard en zodra je je pc weer aanzet kun je direct weer verder werken waar je was gebleven met de programma's nog actief.

Er staat dus dat de computer en/of laptop eigenlijk in een diepere standby stand gaat dan normaal. En dus gewoon stroom blijft gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
ja ok :p
Ik had dat ook al gelezen enzo hoor dat het het gecombineerd is met standby en slaapstand en de standby werkt ook maar normaal moet hij dan overgaan in slaapstand en dat gebeurd dan niet meer want vroeger is mij dat allemaal wel nog gelukt...
 
ok bedankt...
maar hou er rekening mee dat ik met een acer laptop werk he :p
Daar staat standaart acer empowering technology op bij het opstarten maar met het een of ander programma heb ik dat laten blokkeren bij het opstarten omdat dat mijn laptop vertraagde en omdat het ook nogal frequent vastzat als je er gewoon al op klikte als je het wou gebruiken!!!!
 
daar kan ik me in vinden, ik heb namelijk een acer computer (geen laptop maar toch) en daar heb ik empowering troep ook geblokkeerd.:p
 
ah voila en ik neem aan dat dat bij jou ook niet helemaal werkte zoals het zou moeten :p
Ik was al blij dat mijn internet nog werkte wanneer ik dit had geblokkeerd :p
Maar ik denk dus echt wel dat het daaraan ligt dat mijn slaapstand niet meer werkt..
 
kan jij je vista ook al niet meer in slaapstand laten gaan? behalve dan met dat programma?
 
ja alleen als ik auto power on & shutdown gebruik gaat de computer GOED in slaapstand. Als ik de slaapstand van vista zelf aanklik gaat deze ook alleen maar standby.
 
ja als ik dat probeer gaat hij ook nog gewoon in stand-by... raar vind ik dat als dat bij jou wel werkt...
bij mijn rklaucher heb ik ook zo'n shutdown knop maar als ik het zo in slaapstand wil zetten geeft hij de error dan mijn computer dit niet support/toelaat of hoe je het ook zegt in het nederlands en dan zegt de error dat het kan liggen aan mijn instellingen op de pc of aan de bios die het gewoon niet toelaat :?:confused:
 
Ik heb het gevonden!!!!!!!!! Vista heeft zeg maar Slaapstand en standby omgewisseld.

Probeer het eerst maar ff en laat mij maar weten of het werkt.

Oke hier komt het.:
http://www.websonic.nl/pctips/windowsvista/vista_afsluitknopteruginstartmenu.php

Klik op deze link en volg wat hier staat, MAAR op een gegeven moment staat er dit:

In het scherm wat volgt klik je dan op "Geavanceerde energie instellingen wijzigen" en een nieuw klein venstertje opent. Klik dan op het kruisje voor Aan/uit-knoppen en deksel. Klik daarna op het kruisje voor Aan/uit-knop van menu Start en de instelling van de knop komt tevoorschijn. Klik dan op slaapstand en klik hier op Afsluiten in het menu.


Klik In Plaats Van Afsluiten OP SLUIMERSTAND!!!!!!!!!!.

Bij mij als ik nu op de knop klik gaat deze ook echt in slaapstand
 
Ik heb het gevonden!!!!!!!!! Vista heeft zeg maar Slaapstand en standby omgewisseld.

Probeer het eerst maar ff en laat mij maar weten of het werkt.

Oke hier komt het.:
http://www.websonic.nl/pctips/windowsvista/vista_afsluitknopteruginstartmenu.php

Klik op deze link en volg wat hier staat, MAAR op een gegeven moment staat er dit:

In het scherm wat volgt klik je dan op "Geavanceerde energie instellingen wijzigen" en een nieuw klein venstertje opent. Klik dan op het kruisje voor Aan/uit-knoppen en deksel. Klik daarna op het kruisje voor Aan/uit-knop van menu Start en de instelling van de knop komt tevoorschijn. Klik dan op slaapstand en klik hier op Afsluiten in het menu.


Klik In Plaats Van Afsluiten OP SLUIMERSTAND!!!!!!!!!!.

Bij mij als ik nu op de knop klik gaat deze ook echt in slaapstand


bij mijn werk het nu goed prima lekker GAAN SLAPEN VISTA

dankje wel
 
Ik was al eens bij deze instellingen geweest en bij beide dus op accu en op netstroom had ik al ingesteld als slaapstand. ik kan daar alleen maar kiezen tussen slaapstand en uitschakelen...
Maar wat bedoel je dan eigenlijk nu? dat als je in het start menu op de eigenlijke afsluitknop klikt dat hij in slaapstand zou moeten gaan?
 
Ik was al eens bij deze instellingen geweest en bij beide dus op accu en op netstroom had ik al ingesteld als slaapstand. ik kan daar alleen maar kiezen tussen slaapstand en uitschakelen...
Maar wat bedoel je dan eigenlijk nu? dat als je in het start menu op de eigenlijke afsluitknop klikt dat hij in slaapstand zou moeten gaan?

Welke versie van Vista heb jij als ik vragen mag??

Ik doe een gok: Vista Home Basic;)
 
neenee iets te laag gegokt?
het is home premium :p
wrm denk je dat ik basic gebruik?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan