vista geinstaleerd alleen mijn draadloos internet doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetlady1991

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2009
goede dag...

ik heb windows vista opnieuw geinstaleerd alleen nu werkt mijn draadloos netwerk niet dus kan ik ook mijn updates niet doen...
ik heb de modem en de router ook al opnieuw opgestart maar ook dat helpt niet...

groetjes patricia

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan je wel vanaf je systeem verbinding maken met het draadloos netwerk? Krijg je een IP-adres?

ik kan wel verbinding maken en dat heb ik ook gedaan ..... maar hij geeft gewoon geen internet en daar staat ook een kruis doorheen bij me netwerkcentrum terwijjl mijn laptop voorheen altijd via deze router verbonden was

Het kan zijn dat de adapter van het draadloze netwerk staat uitgeschakeld controleer dit even. Nogmaals, krijgt je systeem een IP-adres? Probeer eens te pingen naar het IP-adres van je modem?

Drivers Wlan wel geïnstalleerd?
Toegang in Firewall?
Geen FN + F2 toets of aparte knop op Internet in te schakelen?

wlan heb ik net geinstalleerd en dat werkt niet hij geeft in apparaat beheerd 3x een gele bord met ! .
bij overige apparaten heb geprobeerd de stuurprogrammas te zoeken maar dat lukt ook niet...

Hoi,
geef de specs van je pc/laptop op zodat we eens kunnen kijken wat we voor je kunnen doen.

Werkt je laptop bedraad wel?
Ga anders via een andere pc naar de website van Asus en download daar je drivers. Zet ze via een stick o.i.d. over naar je eigen pc.
Let op: installeer eerst de "wireless console" voor je de wireless driver installeert, te vinden onder "utilities".
Ik heb voor 32-bit gekozen maar controleer even of je een 32- of 64-bits versie hebt (windowstoets + pause/breaktoets).

Laatst bewerkt:
haiii...
ik heb net wireless eropnieuw opgezet mijn laptop identificeerd me router niet ofzo

Is bij apparaatbeheer nu alles ok?
Vindt je laptop wel andere netwerken?

Heb je bij Asus die drivers gedownload en eerst die console geïnstalleerd zoals ik in #13 aangaf?
Geef even aan hoe je opnieuw hebt geïnstalleerd, via een recovery-dvd of een ingebouwde image op de schijf?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan