Vista loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.
En euuh, had jij het probleem ook?? Want als het dan niet helpt, wat dan??
 
Op me werk hebben er meer mensen last van, waarschijnlijk komt het omdat windows vista fatsoenlijk wilt laten draaien meer als 2 gig ram nodig hebt!!! In tegen stelling tot xp kan bij vista een te kort aan geheugen leiden tot dit soort problemen.

Nog afgezien van alle conflicten en ondersteuningsproblemen die vista heeft...

Mijn mening, wil je een stabiel systeem... zet XP erop en wacht tot Vista uit ontwikkeld is. Of als je wel Vista wilt zorg dan voor minimaal 3 gig ram... Vista ziet er misschien wel heel mooi uit aan de buitenkant.. maar dit kost alleen maar heel veel cpu en ram, waardoor je systeem onnodig traag wordt.
 
We hebben nog ram geheugen in onze oude Pc, die gecrasht is, ongeveer zo'n 700mb (256 hadden we en 512mb gekocht. Nu, we gaan waarschijnlijk dat ram eruit halen en op de Vista zetten. Heb nu 900mb ram =>> eigenlijk normaal 1.024gb.. Dan hebben we ongeveer zo'n 1.8gb ram in de Vista. Misschien, dat dat helpt.. Ik hoop het..
 
@ ardkapteijn
Ik heb 3 gb ram erin zitten... En heb het probleem nog steeds..
Ik wacht gewoon op de NL-release van SP1, en als het daarna nog niet verholpen is neem ik contact op met de winkel waar ik mn pc heb gekocht.
 
@ ardkapteijn
Ik heb 3 gb ram erin zitten... En heb het probleem nog steeds..
Ik wacht gewoon op de NL-release van SP1, en als het daarna nog niet verholpen is neem ik contact op met de winkel waar ik mn pc heb gekocht.

:confused: Dat is zuur... ik ben blij dat ik mijn laptop nog niet met xp pro heb kunnen kopen :p
Maar ik dacht dat het aan het geheugen lag, omdat het probleem zich voornamelijk voor deed als het ram helemaal vol zat.... maar blijkbaar kan Vista gewoon niet overweg met bepaalde applicaties en geheugen.... of je wordt gedwongen om over te stappen op Vista 64...

Iedergeval succes!
 
Nee, het heeft idd (bij mij dan) niet echt iets met het vollopen van het geheugen te maken. Het is altijd als ik msn aan heb. Het gebeurt ook als er voor de rest helemaal niets aan heb.
Ik msn nu een tijd via webmessenger, nu heb ik nergens last van. Het is eigenlijk te belachelijk voor woorden dat het gewoon niet werkt...:confused:
 
Iemand met echte oplossingen? Ik ga nog wat mb's RAM op me PC zetten. Al weet ik nu al dat het niet gaat helpen (omdat het bij Pietah toch niet helpt) maar misschien lukt het bij mij.. Wat moeten we hierna doen?? De NL S1 gaat denk ik ook niet helpen, waneer komt ie trouwens uit??
 
Halverwege april schijnt... Misschien dat het werkt.. Zitten een aantal grote, belangrijke updates in...
 
Nee, is nog niet uit.. Een link is niet nodig.. Komt vanzelf bij automatische updates..
 
Heb hem geprobeerd.. Wat denk je?? --FAILED-- .. Het werkt geen bal :(..
 
jah anders kan je het eens op dat topic gaan vragen want ik heb zelf sp1 nog niet geinstalleerd omdat mijn laptop is opgehaald...
Anders kan je misschien eens zeggen welke error je juist kreeg?
 
Geen. Dat failed bedoelde ik dat het gewoon niet lukt :p..

Maar euuh, morgen (donderdag) gaat EINDENLIJK de winkel van waar we het gekocht hebben de Pc ophalen.. Zij gaan er wat aan doen (niet dat het werkt hoor maar). Als het een hardware fout is door ons (door een program. niet combatibel met vista) dan moeten ij 100 euro betalen voor dat zij het gaan, maken..wtf? en anders gaan ze hem back uppen..
 
nja ik weet niet waar of in welke winkel je je pc gekocht hebt maar Ik denk toch dat ze je sowiso iets zullen aanrekenen :confused: Ze kunnen het altijd op jou steken ookal heb je niets fout gedaan maar is het de fout van windows eig...
 
Het merk van me PC in Targa.. Woensdag komt het bedrijf Targa het ophalen, zij zweren dat ze het misschien maken
 
Het merk van me PC in Targa.. Woensdag komt het bedrijf Targa het ophalen, zij zweren dat ze het misschien maken

Is er al wat nieuws te melden heb hier hetzelfde model met exact hetzelfde eufel plus ernaast zelf op willigkeurige tijdstippen en momenten aan of uit schakelen, het niet herkennen van de rand app. usb aansluiting werkt niet (mp3 speler laadt er wel op maar de windows media vindt m niet), wel via de usb aansluiting aan de achterkant.

Kortom een echte pfantom computer, is ook een kunst om te maken hoor.

Heb nul komma nul verstand van deze dingen :evil: dus zoek nu iemand :love: die weet waar die mee bezig is en niet m'n duur verdiende centen afhandig wil maken.

Mvg. Peter
 
Wil je je pc ook niet meer laten blokkeren?
Stuur hem op naar Targa en zij maken het
 
:eek: Goed idee maar helpt het ook dat was de vraag Sahab.

Mvg. Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan