Vista mail plusjes chaos

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Berichten
473
Door activiteiten krijg ik redelijk veel mail(5 tot 10 per dag)..Sinds een paar weken ben ik er achter dat ik inkomende mail mist.Sommige inkomende post blijkt te worden opgeslagen onder een plusje in een vierkantje in het Van vak en is niet direct zichtbaar, ook relaties die regelmatig mail sturen worden op die manier opgeslagen.Dus staat deze mail niet meer direct zichtbaar.Ik krijg nu klachten van mensen die ik niet beantwoorde.Ik kijk nu regelmatig alle plusjes na.
Wie weet de mogelijkheid om deze plusjes chaos te verwijderen?
Groet Sytske
 
Als je mail binnenkomt, staat deze 'Vet' gemarkeerd.
Daaraan kan je toch zien dat de mail nog niet gelezen is?

Wél hinderlijk is de standaard-instelling, dat het bericht als gelezen (dus niet meer vet weergegeven) wordt beschouwd nadat het 5 seconden in de lijst 'zichtbaar' is geweest.
Mogelijk is dát de oorzaak.
Je kunt dit wijzigen:

Menu: Extra > Opties...
Tabblad 'Lezen' en het betreffende vinkje weghalen (zie bijlage)

Daarnaast kan je in hetzelfde venster een vinkje plaatsen bij de optie daaronder: Gegroepeerde berichten automatisch uitvouwen'
 

Bijlagen

  • ScrnDump.jpg
    ScrnDump.jpg
    63 KB · Weergaven: 45
Laatst bewerkt:
Misschien een beetje warrig verhaal.Daarom deze bijlage.Ik hoop dat het zo helderder is.
 

Bijlagen

  • plusjes.jpg
    plusjes.jpg
    99,5 KB · Weergaven: 50
Ehh.... lees mijn reactie nog een keertje .... (die tweede optie dus)



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laat ik voorop stellen dat ik de razendsnelle reactie van Teu Gem heel erg op prijs stel.Ik ben geen echte pc techneut.Toch meen ik dat mijn vraag niet helemaal is over gekomen.Dat verwachtte ik al een beetje ,dus heb ik een bijlage er na gestuurd.
Is mijn probleem nu duidelijk.Alle na komende mail van een bepaalde afzender "verdwijnt"onder de plus en is niet meer direct zichtbaar .Pas bij aanklikken van de plus wordt het wel zichtbaar.
groeten Sytske
 
Je had die extra bijlage helemaal niet nodig Thieu! Je hebt het helemaal door!
Ik was al bang om een nieuw email programma te moeten downloaden en het allerergste, alle post weer overzetten
Bedankt.
 
Oh ja.Ik wil die bijlage eigenlijk weer er af halen.Er staan wel wat persoonlijke dingen in.
groeten
 
Issie weer .....
Je hebt bij het bericht waar die bijlage bij zit de knop 'Aanpassen' staan
Als je daarop hebt geklikt zie je rechtsonder in het venster 'Ga advanced' staan
Als je daarop hebt geklikt kan je naar onderen bladeren en zie jede knop 'Beheer bijlagen'
Als je daarop hebt geklikt, dan kan je die bijlage verwijderen



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan