Vista naar XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

kromme

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2003
Ik heb een acer waar vista opstaat! Ik heb er liever XP op , kan ik dat zomaar doen? CD erin en instal doen? Of moet er eerst iets anders worden gedaan?

Wie kan helpen?
Ger

Thxs voor je snelle reactie!!! Ik lees dat je Vista kunt tweaken naar XP ? Met welk progje??? weet iemand dit?
Ger

Ik heb een acer waar vista opstaat! Ik heb er liever XP op , kan ik dat zomaar doen? CD erin en instal doen? Of moet er eerst iets anders worden gedaan?

Wie kan helpen?
Ger
Ik weet niet of je er wat aan hebt of dat je echt van die vreselijke vista af wil anders zou je nog kunnen over wegen om je besturings systeem te dual booten dan zet je XP naast Vista dan kan je kiezen uit beiden.
By The Way voor mensen die nu een LT of pc willen kopen maar twijfelen over Vista en nog even de tyd hebben het zal niet heel lang meer duren of merken gaan zelf al een boot programma erop zetten omdat er zoveel problemen met Vista zijn dan heb je standaard xp en vista op je systeem.
:thumb:ik hoop dat het je lukt :thumb:

Thxs allemaal voor het geven van een event. oplossing. Vista verwijderen en xp er opnieuw op = een bijna onmogelijke klus (voor mij althans). Ik heb het nu zo gedaan: Norton internet eraf gegooit. Met Magic Tweak ..Vista uitgekleed......de laptop draait nu perfect en is lekker snel.

Thxs allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan