Vista over Xp installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr m0

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2007
Berichten
14
hallo

ik heb een paar maanden geleden een asus z92f laptop aangeschaft met windows mce2005. na een paar weken heb ik een upgrade uitgevoert naar windows vista ultimate. maar nu wil ik weer terugh naar windows mce2005. als ik de windows mce2005 cd erin doe pakt hij m niet bij het booten en ik heb de juiste instellingen in mijn bios. maar als ik de windows xp cd erin doe pakt hij hem wel. alleen probleem is bij het laden van windows xp installatie krijg ik een foutmelding met een blauw scherm en eindigt de installatie. kan iemand mij hierbij helpen??

bij voorbaat dank

grtz Mr m0
 
Als hij deze niet leest en je hebt ook al problemen met installeren van xp, zit ik toch te denken aan een slechte cd of dvd drive. Probeer die mce2005 cd eens op een andere pc te booten, als hij hier werkt ligt het toch aan je cd/dvd drive.
 
sorry dat ik zo laat reageer maar heb het druk met werk. maargoed ik heb voor optie 3 gekozen uit deze link:

http://www.mydigitallife.info/2007/06/22/how-to-downgrade-windows-vista-to-xp/

maar wanneer mijn laptop alles aan het laden is voor de installatie van xp kapt hij ermee en geeft een foutmelding weer:

er is een probleem gevonden. windows is afgesloten om schade te voorkomen.

als dit de eerst keer ..... enz

technische informatie:

*** STOP 0x00000007E (0xC0000000005, 0xF75DD0BF, 0xF7A29208, 0xF7a28F08)

*** pci.sys - adress F75DD0BF base at F75D6000, datestamp 3b7d855c



kan iemand me hierme helpe:(

bij voorbaat dank

grtz Mr m0
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan