vista problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probeer het volgende: ga naar configuratiescherm > systeem > geavanceerd, en haal het vinkje bij de opstart en herstelinstellingen [de computer automatisch opnieuw opstarten] eens weg... dan krijg je [normaal gesproken] een blauw scherm met een foutcode zodra de PC vastloopt... Meldt dan hier de foutcode dan kijk ik verder.
 
gedaan maar als het beeld weer zwart word geen bouwschem en al helemaal geen foutmelding
 
je hebt dus al helemaal geen BSOD(blue screen of death)

Heb je in cmd(start en cmd intypen) al eens chkdsk uitgevoerd?
 
nop helemaal niks

ik heb al een scandisk gedaan en vanochtend weer hij bleef lang hangen op 10 maar ging toch door. allen het heeft weer niks verholpen.

het beeldscherm ging weer op zwart
 
ja ik weet ook niet zo direct meer wat het probleem bij jou zou kunnen zijn...
Heb je de temperatuur al eens gechecked?
 
als je de cpu en die andere bedoeld dan wel zal ze nog een keer bekijken of het nog gelijk is.

de cpu was 42 en is 42
ammbient was 34 en is 37

die temperaturen zijn dus niet zo gek hoog.
 
Laatst bewerkt:
ja die temperaturen zijn nog normaal eigenlijk... vanaf 60 en verder begint het al twijfelachtig te worden

en wat bedoelde je nu juist met windows updaten of dit een optie is?
je bedoeld upgrade naar ultilmate enzo of gewoon windows update?

verder kan je nog eens proberen met hitmanpro, wel eerst goed controleren wat je allemaal aanklikt
---
heb je eigenlijk al eens gewoon systeemherstel geprobeert?
 
Laatst bewerkt:
het surves pack instaleren misschien hij is er al wel in het nerderlands maar zit nog niet in de automatisch update.

en hoe kom ik aan hidman pro?

en ja is al 2 keer gebeurt maar we weten niet wanner de problemen zijn begonnen als we trug gaan naar het punt voor dat we het merkte helpt niks en ook niet met een maand daar voor.
 
SP1 zou misschien een goede oplossing kunnen zijn maar ik weet het toch niet zeker...
je kan het altijd proberen hé, SP1 is een goede upgrade.

Voor SP1 in je automatische updates te krijgen moet je alle voorgaande updates geinstalleerd hebben.
controleer dat nog een paar keer door opnieuw naar updates te zoeken.
Welk merk Pc/laptop en type heb je want misschien krijg je SP1 gewoon nog niet omdat het je drivers nog niet ondersteund:confused:
----
hitman pro kan je hier downloaden
maar wacht hier misschien nog even mee tot je SP1 hebt proberen te installeren...
 
ja had het al gezien hij zit er nu wel in en is al geinstaaleerd maar het heeft geen efect gehad.
 
wat heb je nu al geinstalleerd?

hitman pro?
of
SP1?
 
je sp1 is dus al geinstalleerd?
maar helaas zonder effect

Waarom zou je Hitman Pro niet installeren?
 
gebruikt veel andere programma's en weet van 1 dat die na 14 dagen niet meer werkt
en weet niet hoe het met die andere is
 
ja het is waar dat daar veel trials tussen zitten maar simpel deinstalleren bestaat nog altijd hé ;)
Ik had gewoon alles laten installeren voor die ene keer laten scannen, het probleem was opgelost en dan bijna alles gewoon terug gedeinstalleerd...
 
ja ik kan nu ook niet direct op iets komen dat jouw probleem zou kunnen oplossen...

Heb je ondertussen al eens met een ander beeldscherm geprobeerd?
 
ook al ja maar dat is het het zelfde probleem blijft steeds zomaar uitvallen
 
en aan je grafische kaart ligt het ook niet?
drivers, heel erg warm, ventilatortje op de grafische kaart,... ?

Misschien kan je het repareren door met je vista cd/dvd op te starten en te herstellen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan