vista sp1 installatie mislukt steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Oorzaak ligt in her feit dat je met een aangepaste installatie DVD (Muiz) hebt gewerkt.

Heb het hier zelf bij de hand gehad: SP1 is daarop nauwelijks te installeren.

Hier: http://www.instantvista.com/0x8024200d-vista-update-error.html staan nog wat oplossingen.

Maar: als je een upgrade doet is je Win 7 installatie straks ook weer moeilijk, dus: waar begin je aan ?

Gebruik Windows Easy Transfer, zet je Documents & Settings over op 'n externe HDD, doe een clean Win 7 install (NIET met een vooraf geaktiveerde nepper !) en zet je instellingen terug.

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Oorzaak ligt in her feit dat je met een aangepaste installatie DVD (Muiz) hebt gewerkt.

Heb het hier zelf bij de hand gehad: SP1 is daarop nauwelijks te installeren.

Hier: http://www.instantvista.com/0x8024200d-vista-update-error.html staan nog wat oplossingen.

Maar: als je een upgrade doet is je Win 7 installatie straks ook weer moeilijk, dus: waar begin je aan ?

Gebruik Windows Easy Transfer, zet je Documents & Settings over op 'n externe HDD, doe een clean Win 7 install (NIET met een vooraf geaktiveerde nepper !) en zet je instellingen terug.

Greetz,

Harry.

Daar was ik al wel bang voor, ben nu toch van plan om een clean install te gaan doen.
Dan maar programma's opnieuw installeren, het is nu toch vakantie, dus ik heb alle tijd!
Ondanks het niet gelukt is (het wou dan misschien ook wel niet eens), toch iedereen bedankt voor het meehelpen!:thumb:
Verder wens ik iedereen alvast een gelukkig 2010!:D
 
Hoi !

Verstandige beslissing.....en ook een goed uiteinde en 'n nog beter begin van 2010 !

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Verstandige beslissing.....en ook een goed uiteinde en 'n nog beter begin van 2010 !

Greetz,

Harry.

Bedankt:D en door een clean install is mijn computer misschien ook nog sneller, omdat ik proggie's dan op Vista had, die niet meer op Windows 7 hoeven!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan