vista start alleen in veilige modus

Status
Niet open voor verdere reacties.

joren92

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 apr 2009
Berichten
1
Hallo,
Ik heb problemen met mijn pc, hij start alleen nog maar op in de veilige modus.
Als ik mijn pc normaal opstart, krijg ik het laadbalkje te zien, daarna blijft het beeld gewoon zwart en start de pc na een tijdje opnieuw op.

Als ik hem opstart in veilige modus doet ie het wel gewoon.


Ik heb een systeem herstel en opstarten met de "laatst bekende juiste configuratie" al geprobeerd.
Het gaat hier trouwens om het besturingssyteem vista home premium

Hoe zou ik er voor kunnen zorgen dat mijn pc het nog gewoon doet en ik al mijn bestanden behoud?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee!

Joren
 
Hallo,
Ik heb problemen met mijn pc, hij start alleen nog maar op in de veilige modus.
Als ik mijn pc normaal opstart, krijg ik het laadbalkje te zien, daarna blijft het beeld gewoon zwart en start de pc na een tijdje opnieuw op.

Als ik hem opstart in veilige modus doet ie het wel gewoon.


Ik heb een systeem herstel en opstarten met de "laatst bekende juiste configuratie" al geprobeerd.
Het gaat hier trouwens om het besturingssyteem vista home premium

Hoe zou ik er voor kunnen zorgen dat mijn pc het nog gewoon doet en ik al mijn bestanden behoud?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee!

Joren

Je kunt in de veilige modus wel je bestanden even naar een USB stick zetten. Ik heb zo direct geen oplossing voor je vista probleem.
 
Kijk even hier voor een onderzoeksmethode m.b.v. Debugging Tools for Windows, die iemand onder Vista gebruikt heeft.
Natuurlijk kan jij een ander probleem hebben als die poster, maar de onderzoeksmethode is hetzelfde. Lees dus goed de daar gegeven links en andere informatie (o.a. dat je WinDbg onder Vista als Administrator moet opstarten etc.)

In veilige modus kun je niet installeren, dus zul je de dump-bestanden even op memory-stick moeten zetten en overbrengen naar een computer waar Debugging Tools for Windows op geïnstalleerd is. Het is niet noodzakelijk dat dat ook een Vista computer is, dus een XP machine met Debugging Tools for Windows kan ook je dump-bestand uitlezen en interpreteren.

Succes,

Tijs.
 
Hetzelfde probleem

Ik heb hetzelfde probleem alleen ik kan kiezen uit windows normaal starten of met opstartherstel maar dat lukt geen van bijde :confused:.
enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Mvg,
Alex
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan