BluRay
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 13 dec 2007
Hallo Helpmijers,
Ik zit met een probleem, mijn pc wil niet meer opstarten (vista) nadat ik een dualboot hebt gemaakt (vista stond er al op en ik heb XP erbij gezet).
XP start gewoon op als ik in de reparatie console "fixboot"zet maar vista werkt niet.
nu heb ik VistabootPro geprobeerd en easybcd maar niks werkt.....
ik kom wel in de vielig modus maar als ik normaal opstart geeft hij steeds een bsod bij het laden.
ik heb al op google gekeken en gezocht naar de fout melding van de bsod.
daar staat dat dit komt nadat je xp hebt geinstalleerd naast vista.
en ik heb ook al geprobeerd om de vista herstel de doen (ook een soort van bootfix)
dat hielp een klein beetje (?)want de bsod was weg maar als vista opstarten dan bleef nadat hij was geladen het beeld zwart dus ik kreeg geen scherm waar ik me kon aanmelden.
wie kan mij helpen want op mijn vista installatie staan echt al mijn bestanden .....
ik gebruik Vista ultimate 64bits
en Windows XP 32bits
EN ZE STAAN ALLE 2 OP EEN ANDERE SCHIJF GEINSTALLEERD!!!
Ik zit met een probleem, mijn pc wil niet meer opstarten (vista) nadat ik een dualboot hebt gemaakt (vista stond er al op en ik heb XP erbij gezet).
XP start gewoon op als ik in de reparatie console "fixboot"zet maar vista werkt niet.
nu heb ik VistabootPro geprobeerd en easybcd maar niks werkt.....
ik kom wel in de vielig modus maar als ik normaal opstart geeft hij steeds een bsod bij het laden.
ik heb al op google gekeken en gezocht naar de fout melding van de bsod.
daar staat dat dit komt nadat je xp hebt geinstalleerd naast vista.
en ik heb ook al geprobeerd om de vista herstel de doen (ook een soort van bootfix)
dat hielp een klein beetje (?)want de bsod was weg maar als vista opstarten dan bleef nadat hij was geladen het beeld zwart dus ik kreeg geen scherm waar ik me kon aanmelden.
wie kan mij helpen want op mijn vista installatie staan echt al mijn bestanden .....
ik gebruik Vista ultimate 64bits
en Windows XP 32bits
EN ZE STAAN ALLE 2 OP EEN ANDERE SCHIJF GEINSTALLEERD!!!