Vista ultimate 64 bits en Battlefield Vietnam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Road Dogz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
Hoi,

Ik ben sinds gisteren een beetje aan het experimenteren met vista ultimate (64 bits). Vooral met games. Nu duiken er een paar probleempjes op met battlefield vietnam. Het spel zelf werkt vlot maar:

• De laadbalk tijdens het laden van levels is niet meer zichtbaar (geen echte ramp)
  • Het mikkruis is niet zichtbaar wanneer je als infanterie door een level loopt maar komt wel te voorschijn wanneer je in een voertuig stapt (knap vervelend).
  • Bij de opties kan je je beeld resolutie selecteren maar wanneer je iets slecteerd komt er eigenlijk een "markering" over te staan die nu achterwegen blijft, je ziet dus niet wat er geselecteerd staat. (ook geen echte ramp natuurlijk)

Dit zijn allemaal kleinigheden eigenlijk maar heeft iemand hetzelfde probleem en/of een oplossing?

Ik heb xp en vista er op staan, onder xp zijn er geen problemen. Misschien ligt het aan de bétadrivers in vista, ik heb een XFX 7900GS

Dat denk ik ook.

maar je hebt een Dual boot.

Waarschijnlijk met alleen Vista , zal je geen last hebben,raar maar waar.

Maar dat is mijn mening

Volgens mij las ik bovenin 64 bits
Da's duidelijk geen 32 bits en daar is (thans nog) 99,9 % van de janboerenl ulfluitjessoftware op gebaseerd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan