Vista wil niet meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forumleden
Ik heb de volgende storing op mijn laptop Ik was bezig met een schijfcontrole via het dos commando chkdsk maar dat duurde zolang dat ik de laptop heb uitgezet
(stom natuurlijk) ik dacht als ik heb opstart dan gaat hij wel weer verder maar nee dus ik krijg nu de popup van iets van systeem recovery options en verder doet hij niets meer.
Wat kan ik nu ondernemen om mijn laptop weer op gang te krijgen Ik heb nu nog verder niets gedaan. Ik heb wel een recovey cd backup 01 van acer.
deze heb ik ooit eens gemaakt als hij nieuw was
wie helpt mij op weg
e de waele

Laatst bewerkt:
Ok maar mijn vraag is hoe doe ik dat ik heb gekeken op deze recovery schijf bij de bestanden en hij geeft het systeem 32 met een groot aantal bestanden welke moet ik hiet uit kiezen ik heb dit nog nooit gedaan van daar zou ik graag nog wat verder informatie willen hebben als dit kan
e de waele

De knop f 11 geeft geen reactie maar de knop f2 werkt volgens mij wel Ik zit nu in het menu bij Insyteh20 setup
Dan ga ik naar tab MAIN en daar zie ik staan D2D recovery moet ik dat hebben en op enterdrukken ? er staat wel tussen haakjes {Enabled} achter
Kan ik dat zo doen

f2 is volgens mij je bios hoor voor je recovery moet je ff de link die ik gaf bekijken ,daar staat
voor recovery ALT+F10

Ik heb je link over het hoofd gezien inderdaad zit ik in de bios dat is dus niet goed
Ik ga nu de link bestuderen

IK Kan weer terug opstarten maar kan ik mijn emailadressen nog terug opvragen of moet ik deze weer allemaal intikken
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan