darkfujita
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 dec 2006
Hallo,
Ik heb een laptop voor school gekocht ( heb veel verstand van systemen, dus heb me ook een mooie uitgezocht ).
de Toshiba satellite A350-208.
Ik heb hem gekocht bij Office center, en ik kreeg de laptop dus helemaal al klaar geinstalleerd.. heb geen 1 cdtje erbij gekregen van drivers .. omdat je die kan vinden op de toshiba site! Ik ben dit eigenlijk helemaal niet gewend, en ik vind dit dus best vervelend, ivm formateren etc.
Ik heb nu vista home premium erbij gekregen ( en natuurlijk vast geinstalleerd )
maar ik wil nu XP erop zetten, omdat ik hier tenminste degelijk mee kan werken.
Nu is mijn vraag;
Ik neem aan dat er op de HDD een extra partitie zit met VISTA components...
en als je xp eroverheen gaat gooien, werkt dat dus niet optimaal...
En mijn vraag is ook,, alle drivers die ik vind op internet, zijn ALLEMAAL vista based..?
ik wil xp drivers maar waar wil ik die in godsnaam vinden?
Groetjes Darkfujita
Ik heb een laptop voor school gekocht ( heb veel verstand van systemen, dus heb me ook een mooie uitgezocht ).
de Toshiba satellite A350-208.
Ik heb hem gekocht bij Office center, en ik kreeg de laptop dus helemaal al klaar geinstalleerd.. heb geen 1 cdtje erbij gekregen van drivers .. omdat je die kan vinden op de toshiba site! Ik ben dit eigenlijk helemaal niet gewend, en ik vind dit dus best vervelend, ivm formateren etc.
Ik heb nu vista home premium erbij gekregen ( en natuurlijk vast geinstalleerd )
maar ik wil nu XP erop zetten, omdat ik hier tenminste degelijk mee kan werken.
Nu is mijn vraag;
Ik neem aan dat er op de HDD een extra partitie zit met VISTA components...
en als je xp eroverheen gaat gooien, werkt dat dus niet optimaal...
En mijn vraag is ook,, alle drivers die ik vind op internet, zijn ALLEMAAL vista based..?
ik wil xp drivers maar waar wil ik die in godsnaam vinden?
Groetjes Darkfujita