visual basic vanaf usb???

Status
Niet open voor verdere reacties.

famlam

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
Berichten
416
Is er een gratis klein programmaatje waarmee je vanaf een USBstick (daarom klein) ook vbprogramma's kan bewerken, testen etc...???
 
er is zoiets als visualbasic 6 portable ik heb het draaien op u3 stick :)
 
vb7 of hoger lijkt me onwaarschijnlijk, omdat je daar .Net fw voor nodig hebt, en dan heb je al minstens een usb van 4gb nodig voor de bestanden alleen, en .Net fw molt ook een hele zooi int register enzo.

Weet iemand trouwens hoe je een u3 versie van een .Net app kan maken?
 
er is zoiets als visualbasic 6 portable ik heb het draaien op u3 stick :)

Weet jij (of iemand anders) toevallig ook hoe je deze kunt omzetten naar vbee* en andersom? Want thuis heb ik vbee geïnstalleerd, en nu op mijn usb de portable versie van vb6. Deze kan de bestanden van mijn thuispc niet openen, en andersom...

De extensie van het 'eerste bestand' van vbee is .sln en van vb6portable is .vbp

*vbee: visual basic express edition 2008
 
vb6 en vb9 (vbe2008) zijn dus zeer verschillend omdat vb vanaf versie 7 gebruik maakt van .Net fw. vlotjes liggen omzetten tussen beide talen is echt niet mogelijk.
 
hej

er is geen prog voor nodig.

je maakt van .vwerken.
hier heb je een paar scripts wel zo makelijk.
http://www.intertet.org/?post_id=165785
oiw enne wil je de txt opslaan doe dan opslaan als dan naar usb of iets anders dan alle bestanden en bijv lol.vbs geen .txt maar .vbs

greetz:evil:
 
er is geen prog voor nodig.

je maakt van .vwerken.
hier heb je een paar scripts wel zo makelijk.
http://www.intertet.org/?post_id=165785
oiw enne wil je de txt opslaan doe dan opslaan als dan naar usb of iets anders dan alle bestanden en bijv lol.vbs geen .txt maar .vbs

greetz:evil:
--------------------
Gaat dit over ...
Weet jij (of iemand anders) toevallig ook hoe je deze kunt omzetten naar vbee* en andersom? Want thuis heb ik vbee geïnstalleerd, en nu op mijn usb de portable versie van vb6. Deze kan de bestanden van mijn thuispc niet openen, en andersom...
De extensie van het 'eerste bestand' van vbee is .sln en van vb6portable is .vbp
*vbee: visual basic express edition 2008
... dan moet jij mij eens laten zien waar op die pagina staat hoe je dat dan omzet...
--------------------
of gaat jouw antwoord over ...
Is er een gratis klein programmaatje waarmee je vanaf een USBstick (daarom klein) ook vbprogramma's kan bewerken, testen etc...???
Als het over het laatste gaat: ik wil graag gebruik maken van oa. die syntaxfunctie. Auto-completion heet het geloof ik...
Want inderdaad: ik weet dat je het ook in kladblok of notepad++ kunt maken. Maar ik vind die functie te belangrijk om te missen... daarom zo'n 'echt' vb programma.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan