vmware verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkieeee

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2010
Berichten
29
hallo,

voor school moet ik VM-ware installeren, nu heb ik dit vorig jaar al gedaan. omdat deze niet meer werkt (was een demo) wilde ik deze verwijderen, dit is maar deels gelukt... de mapjes met de bestanden zijn weg, maar het register staat nog vol en in configuratiescherm staat vm-ware ook nog gewoon.

ik krijg 2 meldingen als ik hem alsnog wil verwijderen:
melding 1
error 1316. a network error occurred while attempting to read from the file C:\windows\installer\vmware workstation.msi

melding 2
the MSI " failed.
error 1316. a network error occurred while attempting to read from the file C:\windows\installer\vmware workstation.msi

nou ben ik dus in de map installer gaan zoeken, daar staat vmware workstation.msi ook niet meer bij.

zijn er nog dingen die ik kan proberen? mijn leraar heeft gezegt al die vmware dingen uit het register handmatig verwijderen, maar 1 foutje en ik kan helemaal opnieuw installeren zei hij daarbij

henkieeee
 
Misschien helpt het om het programma opnieuw te installeren en dan weer te verwijderen.
 
werkt niet, zowel oudere versie (dan zegt hij dat er een nieuwere versie is gedetecteerd) als een nieuwe versie (dan wil hij eerst de oude deinstalleren, maar zo'n bestandje om dat te doen is er niet meer) werken beiden niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan