Voipbuster direcet call ook gratis?

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarf54

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2004
Berichten
894
Gebruik al een tijdje voipbuster.

Nu zag ik ook de mogelijkheid voor Direct call.

Deze belt naar bijv je huisnummer en zodra je opneemt wordt de verbinding gemaakt met diegene die je wilt bellen.

Mijn vraag is of alleen het traject internetcall naar huis gratis is of dan ook vanaf je vaste toestel naar wie je belt ?

Dit even als we het over vaste nummers in Nederland hebben waarvoor het minuten tarief nul is.

Ik kom er met de uitleg van Voipbuster niet helemaal uit.

Zie hiervoor http://www.voipbuster.com/en/directcall.html
 
Onderaan die pagina staat:

Costs for calling your phone number and the destination number are settled via your VoipBuster account. You pay the regular VoipBuster rates as advertised on this website.


Dit wil dus zeggen dat je afrekend via je voipbusteraccount
 
Ja klopt heb ik ook gezien,
Maar bij de rates staat bij NL "free !"

Heb nu ook even ingelogd en dan staat er dit

2006-06-30 10:18:03 +3110****** to +3118****** 00:00:33 € 0.0300

Maar waar komt dan die Euro 0,03 dan vandaan ?

Het is dus niet gratis.
 
Ik heb maar weer eens een accountje daar aan gemaakt.

Ben daar ook even op het forum gaan kijken.
Het klopt...het schijnt ergens op je accountpagina te staan
dat de prijs voor directcall 3 eurocent is... ( heb gekeken en het staat er)

En daarbij verdubbel je je bel minuten...want je belt 2 nummers...( je eigen vaste lijn of mobieltje en het nummer dat je wil bellen)

Kortom...het zoveelste waarom ik dus geen "gratis" voip meer gebruik...ze redden het in de toekomst toch nooit denk ik...dus zullen er steeds meer van dit soort dingen gaan komen.

Eerder was ook je beltegoed onbeperkt geldig, en toen ineens was onaangekondigd bij veel mensen ineens het beltegoed weg...ze hadden voor de netheid even een email kunnen sturen.
 
Laatst bewerkt:
Nou daar had ik het niet gevonden.
Staat idd bij Make call.

Toch, afhankelijk van je eigen situatie, kan het interessant zijn maar het blijft opletten.

Mijn broer die langere tijd in het buitenland heeft op deze manier toch heel goedkopp naar Nl kunnen bellen en dat was anders zeker niet gelukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan