Voipstunt-Home

Status
Niet open voor verdere reacties.

nelissenjohn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 aug 2006
Ik had internet bij Home en maakte veel gebruik van Voipstunt (zowel naar Nederland als naar Amerika. Ik besloot mijn knp te laten op te zeggen en over te stappen naar Hometelefonie. Gisteren heb ik het nieuwe modem aangesloten (de telefoon gaat pas per 4 september in). Maar ik kan Voipstunt niet meer gebruiken. Ik krijg wel verbinding en hoor de gebelde maar deze kan mij niet horen en na 12 seconden valt Voipstunt gewoon van zelf uit. Heeft hier iemand ervaring mee en kan mij dan helpen met dit probleen.
Bij voor baat Dank
John

Ik had internet bij Home en maakte veel gebruik van Voipstunt (zowel naar Nederland als naar Amerika. Ik besloot mijn knp te laten op te zeggen en over te stappen naar Hometelefonie. Gisteren heb ik het nieuwe modem aangesloten (de telefoon gaat pas per 4 september in). Maar ik kan Voipstunt niet meer gebruiken. Ik krijg wel verbinding en hoor de gebelde maar deze kan mij niet horen en na 12 seconden valt Voipstunt gewoon van zelf uit. Heeft hier iemand ervaring mee en kan mij dan helpen met dit probleen.
Bij voor baat Dank
John

Hoi .
Is er niemand in dit door mij zeer gachte Forum die mij een antwoord op mijn vraag met betrekking tot het bellen met voipstunt dat niet meer gaat sinds ik een nieuw HOME telefoon modem geplaatst heb.
Met danl
John

John,
het probleem wordt waarschijnlijk veroorzaakt omdat het HOME telefoonmodem dezelfde poort gebruik als jouw Voipstunt applicatie.
Meestal wordt poort 5060 daarvoor gebruikt, controleer in de Voipstunt applicatie of er een instelling voor is. Gebruik dan bijvoorbeeld poort 5070.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan