voledig systeemherstel xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0188

Banned
Lid geworden
23 dec 2012
hallo menssen ik heb eeb hp t570 pavilion nu het volgende:

ik heb de orgenele systeem herstel cd en ga het nu doen,had het in de jaren al vaker gedaan maar nu lukt er iets niet.
ik kan geen ie 8 instaleren en ook geen windows updates binnen halen ,wat doe ik verkeerd?

Mhh, er zitten vaak wat haken en ogen aan aan. Ik las een tijdje geleden dit. Klikje Lees het eerst eens op je gemak door. ;) Succes

Ja het is een heel gedoe. Ik begrijp je probleem. Kan wel een hele hoop gaan typen, maar dat is ook een gedoe. :D Ik kan niet beter dan dit. Klikje Je kunt eventueel herstellen en beter nog opnieuw installeren zoals je al zei. Je kunt het best hoor en haal er anders een vriend bij.

normaal noot problemen ermee gehad,ga ik naar start programma windows update krijg ik dit:

geen toegang tot windows update vanuit windows xp,windows server 2003 of windows 2000 microsoft i. e ???

boven aan de blauwe balk

Automatische updates inschakelen. Heb je dat al gedaan of niet.
1. Gebruik Microsoft Internet Explorer om naar Microsoft Update te gaan.
2. Internet Explorer geeft aan de rechterkant van de pagina de actuele status van Automatische updates weer:
Als Automatische updates is ingeschakeld, is je computer beschermd. Windows XP zal automatisch updates installeren. Je hoeft de volgende stappen dan niet uit te voeren.
Als Automatische updates is uitgeschakeld, klik je op Automatische updates inschakelen.
3. Klik in het venster Automatische updates op OK. Oef inderdaad wat een gedoe zeg.

kan geen i e 8 downloaden en ook geen windows update,geen toegang tot windows update vanuit windows xp,windows server 2003 of windows 2000 microsoft staat er dan helemaal boven in de balk
kan ook geen sp3 downloaden en ook geen framework?

Dat schiet dus helemaal niet op. Ik keek eens hier voor je met allerlei oplossingen HP dan he en ook nog jou type. Klikje en hier ook proberen te raadplegen. Klikje

Kijk het nog even aan anders breng ik hem weg, dank u voor de hulp zover:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
hoppa voor elkaar paar kleine dingen nog en de oldtimer kan er weer tegen ,menssen bedankt het is opgelost tot heden:thumb:

He dat is tof man. Zeg er even bij welke de oplossing is geweest a.u.b. als het kan. Handig ook voor andere die met dezelfde ellende zitten. Jij ook bedankt weer he. ;)

pagina 11 die updates,daarna naar windows update ook nog 123 stuks pfffffffffffffffffff had net een melding dat Microsoft .NET Framework 1.1 Service Pack 1
niet geinstaleerd was en kon niet geinstaleerd worden we wachten even af na de opstart:thumb:

alpine,

Je probeert nu een herstel uit te voeren met de cd van HP begrijp, maar dit gaat niet zoals het moet. Heb je ook de cd van Windows XP in je bezit? Indien ja, dan is mijn voorstel om van die cd op te starten, en dan te proberen Windows te installeren. Mogelijk dat het dan wel lukt. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van die herstel cd's die bij dergelijke computers worden geleverd.

herstel is al gebeurd en draaid ook goed nu alleen die sp1 1.1 wil niet,en heb geen cd alleen de herstel cd die er bij zat.
nog een vraagje,hoe zet ik mijn favorieten die ik op een usb stick heb staan terrug naar mijn favorieten in [xp] ?

Laatst bewerkt:
importeren/exporteren staat er niet bij,dan maar handmatig of is er nog een optie ?

oke dank je voor het andwoord,het loopt weer prima de favorieten had ik toen naar de usb stick gecopieerd staan nu bij pendrive in een mapje ,kan het ook openen alles werkt.
als het niet anders is doe ik het wel handmatig de meeste belangrijke,ga het even proberen maar het lastigste is dat ik kopy naar vele dingen kan doen maar favorieten staan er niet bij haha.
wat betreft due sp1 1.1 laat maar mooi zitten ,alleen irritant die gele balon melding:thumb:

Zoals Mik zei moet het toch kunnen in IE. Kijk even naar het voorbeeld(en). Heb je de menubalk aanstaan. Ga helemaal naar boven in je beeldscherm met je muiske. Klik met de rechtermuisknop. Dan zou je als het goed is dit moeten zien. Vink die menubalk dus aan.
importeren1.JPG

Dan als dat is gebeurt zou je dit moeten zien linksboven bij bestand en zie je importeren staan. Iets met bookmark of zo.

importeren.JPG

Laatst bewerkt:
Ok, klopt manamana, bedankt voor de mooie plaatjes, & het is inderdaad in dat geval:

bookmark.htm

Standaard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan