Volledige map werdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
80,- euro is veel te duur. Ik begrijp niet wat die bij de opstart dan telkens moet scannen. Updaten is wel belangrijk dat je dat snel doet. Doe ik altijd even handmatig. Een snelle scan normaal éénmaal per dag. Zijn ongeveer 10.000 bestanden en dan met name de kwetsbare en de verstoppertjes. Maar goed, ik kan dat van afstand moeilijk beoordelen. Een beveiligingsprogramma moet z'n werk doen en geen problemen opleveren.

Schijfcontrole is voor het bestandssysteem-files (F) en de slechte clusters (R). Dus helemaal laten uitvoeren en geduldig zijn. Niet onderbreken!

Laatst bewerkt:
Ik begrijp niet wat die bij de opstart dan telkens moet scannen.

De hulk. Net als jij gebruik ik ook Norton Internet Security. Hieruit begrijp ik dus dat jij niet op de hoogte bent dat NIS ook eerst de bootsector scant voor Windows opgestart word. trouwens een free antivirus doet dat ook, maar bijna iedereen gebruikt die functie niet, want dan start hun windows een minuutje later op. Het moet tegenwoordig allemaal snel gaan.

Laatst bewerkt:
Er staan drie items van Norton in de opstart. Maar goed, ik ga me niet bemoeien wat een beveiligingsprogramma wel en niet moet doen! Waar betaal ik anders voor! Dat programma moet mij beveiligen en geen problemen veroorzaken en ik heb sinds 2002 geen besmettingen e.d. gehad. Ook inbraken worden keurig voorkomen. Ik surf wat ik wil, doe aan internetbankieren etc. etc. Ik heb verder een snelle pc met een SSD dus wat er in die opstart staat merk ik niet eens.

De schijfcontrole van schijf C is voltooid.
Het duurde wel een tijdje. een 3-tal uur :)
Maar dat heb ik er wel voor over.
Krijg je een "verslag" van die schijfcontrole?

Na de schijfcontrole is er niets meer dat ik kan doen?

De trillingen in de speaker is wel nog altijd aanwezig, maar ja daar heb ik al mee leren leven :)
Als ik mijn hoofdtelefoon aansluit heb ik geen probleem.

Ik zal het antivirus eens bespreken met mijn huisgenoten.

Heb je ook nog een 'data' schijf? Dan kun je die ook doen. Een verslag weet ik niet, maar meestal is alles na een schijfcontrole wel in orde. Je kunt in de root kijken of je daar nog chkdsk-bestanden ziet staan.

Als je wisselt van security moet je een pakket retail NL via een webshop of winkel kopen en niet via de Norton online store zelf. Kost gemiddeld tussen de 30 en 40 euro.

Laatst bewerkt:
Ja ik zal mijn andere schijven ook eens controleren.

Bedankt voor al uw hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan