volume control verschijnt niet op het scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

knackje

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2002
Hallo allemaal

Wanneer ik rechtsonder in op het knopje volume control dubbel klik verschijnt de volume control niet op mijn beelscherm. Op de taakbalk zie je hem wel. Op mijn tv die ik als tweede beelscherm gebruik zie ik hem ook niet.

Weet iemand hoe ik hem terug kan halen ik hoop het want nu kan ik mijn geluid niet aan zetten. Die heb ik namelijk op heel zacht gezet.

bedankt

knackje

1. Start => Alle programma's => Bureau-accesoires => Entertainment => Volumeregeling

2. Start => Uitvoeren => sndvol32

Werkt één van beide?

Nee, precies het zelfde krijg hem weer niet op mijn beeld en wel in mijn taak balk. Als ik rechter muis knop druk en minimaliseer komt ie links uit mijn beel scherm. en minimaliseert als ik dan druk vorig formaat schiet ie links mijn beel scherm uit

Een oplossing ?

knackje

Maak eens een snelkoppeling naar het bestand C:\Windows\System32\sndvol32.exe

Dan rechtersmuisklik => eigenschappen => snelkoppeling en bij Uitvoeren: kies je "Gemaximaliseerd" :)

Hij komt nu ff 1 sec op het beeld en verdwijnt vervolgens weer. Op de taakbalk is hij nog steeds te zien.

Nog meer oplossingen?

bedankt

knackje

Is er iegenlojk ook geen andere manier om je volume te regelen het gaat mij er alleen om de wave volume veel harder te zetten nu heb ik geen geluid. Laat dat dat programmatja dan maar lekker zitten.

Weet iemand een ander programma waar ik dat mee kan regelen. Mocht iemand toch nog een oplossing weten om die volume control te voor schijn te toveren dan hoor ik het graag ben toch erg benieuwt

alvast bedankt

knackje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan