Volumebalkje verandert steeds van volume, hoe laat ik hem staan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinki3

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
245
Volumebalkje verandert steeds van volume. Hoe laat ik hem staan zodat hij steeds het zelfde volume weergeeft. Want het is erg lastig om muziek te luisteren dat hij bijvoorbeeld van hoog naar laag begint. Alvast bedankt!
 
Beetje duidelijker aan te geven. Soms staat hij ineens heel hoog in de volume en dan weer laag naar hoog en weer naar laag enzovoort...
 
Ah kom op man. wat duurt het allemaal lang. Iemand suggesties?
 
Euhm... Welke Windows versie gebruik je, gebeurt het bij alle muziek, of als je een nummer speelt, is het dan de ene keer zus en het zelfde nummer de andere keer zo? Speel je die muziek af in een windowsonderdeel of met speciale software?
 
Eindelijk! Bedankt voor het reageren. Ik heb W7. Het hele geluid ben ik achter gekomen. Zelfs als ik zit te gamen kan het game geluid ook nog veranderen. Alle balkjes die je ziet veranderen telkens. Ik gebruik muziek met een speciale software genaamd: windows media player.
 
Ik heb de vraag verplaatst naar de Windows7 sectie, aangezien in overige software geen antwoord komt :)
 
Oke bedankt. Ben trouwens een week op bivak, dus dan zal ik niet antwoorden. Maar het zou mooi zijn dat er reageert wordt in dit topic!;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan