• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

voorwaardelijke opmaak in tabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

moensk

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2013
klein voorbeeld gemaakt in excel
indien hij tussen 2 lege rijen, 2 verschillende debiteuren ziet dan een kleur geven

ps : mag ook via power query dat hij kolom toevoegt en bv "x" plaatst in die kolom ipv kleur te geven
de unieke key is de RITID

graag jullie hulp

Bijlagen

Ik denk dat je de lege rij tussen twee debiteuren bedoeld en niet 2 lege rijen want er is steeds maar 1 lege rij..

Met deze opmaak kan dat:
ook je bereik van de dubbele waarden aangepast want je gebruikt een tabel en als je een tabel kolom of heel tabel bereik geeft wordt de VO ook automatisch aangepast als de tabel kleiner en groter wordt.
1719574274354.png

Bijlagen

beste,
misschien was formulering niet duidelijk maar de lege rij moet geen kleur krijgen
maar de rijen met waardes moeten een kleur krijgen indien er 2 verschillende debiteuren gebruikt worden
ik had in voorbeeld al het gewenste resultaat handmatig rood gemaakt

ik was eerder aan denken
als ik 051105 gelijk stel aan waarde 1 en 051107 aan 2
als ik de som maak tussen 2 lege rijen van die waardes en deel door aantal rijen
indien geheel getal dan is het allemaal 051105 of allemaal 051107
indien decimaal getal dan moeten beide gebruikt zijn

Ah zo, dan had ik je niet goed begrepen

met deze VO zou het dan moeten lukken. in het kader van het EK heb oranje tekst gebruikt
1719577407334.png

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan