• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak kopiëren naar andere cellen met andere voorwaarden

TwannyS

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2025
1746353110375.png

Goedemiddag,

Ik heb een vraag over voorwaardelijke opmaak kopiëren.
Zie bovenstaande afbeelding waar het om gaat.
De voorwaardelijke opmaak van periode 1 onder totaal gaat over de gegevens van kolom Norm P. Nu wil ik graag deze opmaak kopiëren naar periode 2 en de gegevens gebruiken van de norm P van periode 2.
Heeft iemand de oplossing? Ik kom er niet meer uit.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groet,
Twanny

1746355934519.png

Het is geen plaatje maar gedeelte uit excel bestand..
Mischien is deze wat duidelijker.

Met dat 2é plaatje kun je toch niet zien wat er in de voorwaardelijke opmaak staat.
Heb je geen uit gekleed bestandje, dan heb je binnen een paar minuten denk ik 5 antwoorden.

Je plaatst alleen maar plaatjes.
Wat dacht je van een fysiek Excel document.

Je hoeft niet voor elke rij een VO regel aan te maken, voor meerdere rijen is één regel voldoendeVO.jpg

En als je bij Cell Value (< en >) het $-teken nog weghaalt bij AG10 kan je het meteen voor alle periodes instellen door 'Applies to' uit te breiden. Bij wijze van voorbeeld (je mag zelf ook nog wat te doen hebben) heb ik de door popipipo gesuggereerde v.o. voor periode 3 nu aangepast voor periodes 3 en 4.

Bijlagen

Terug
Bovenaan Onderaan