In een excelsheet wil ik hetvolgende krijgen:
in kolom A staan referenties van woningen voor verhuur, bvb
woning DU-58 ........................ hierop wordt 3% commissie gerekend
woning PH-44 ........................ 6%...........
woning OB-21 ........................ 2%..........
enz
In kolom P komen de "commissies ter staan. Hoe kan ik deze hier automatisch inkrijgen als ik in kolom A de referentie intyp?
Waarschijnlijk zal ik eerst een oplijsting moeten maken in één kolom de woningen, de andere de referentie en nog een andere de commissies, maar misschien ben ik hier al fout in mijn redenering?
Hoe kan ik dit oplossen?
in kolom A staan referenties van woningen voor verhuur, bvb
woning DU-58 ........................ hierop wordt 3% commissie gerekend
woning PH-44 ........................ 6%...........
woning OB-21 ........................ 2%..........
enz
In kolom P komen de "commissies ter staan. Hoe kan ik deze hier automatisch inkrijgen als ik in kolom A de referentie intyp?
Waarschijnlijk zal ik eerst een oplijsting moeten maken in één kolom de woningen, de andere de referentie en nog een andere de commissies, maar misschien ben ik hier al fout in mijn redenering?
Hoe kan ik dit oplossen?