Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om mijn pc zo goed mogelijk tegen aanvallen van buiten af tegen te gaan maar ook dat ik niet zichtbaar ben op internet ik kreeg een mailtje dat een professioneel hacker mij gevonden had vandaar lijkt me dat vpn een oplossing is maar voor iets anders sta ik ook openWat wil je precies weten? Wat is je doel? Waar loop je op vast? Wat heb je al gevonden?
Ik kan natuurlijk een hele bloemlezing houden, maar dit kan je zelf ook opzoeken. Als je concrete vragen hebt, dan is een forum ideaal.
Ik gok een onzinnig scammailtje die je bang maakt. Vaak in combinatie met vulgaire dreigementen of uitgelekte wachtwoorden.Om mijn pc zo goed mogelijk tegen aanvallen van buiten af tegen te gaan maar ook dat ik niet zichtbaar ben op internet ik kreeg een mailtje dat een professioneel hacker mij gevonden had vandaar lijkt me dat vpn een oplossing is maar voor iets anders sta ik ook open
Bangmakerij, je email filter gebruiken en laat 'm gelijk in de prullenbak verdwijnen.ik kreeg een mailtje dat een professioneel hacker mij gevonden had
Ja, lachwekkend. Die gaan geen mailtjes sturen. Inhoud bekeken? Geld betalen? Ik delete onbekende e-mails direct.ik kreeg een mailtje dat een professioneel hacker mij gevonden had
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.