Vpn software

Status
Niet open voor verdere reacties.

lsc.b

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2000
Ik wil een vpn installeren voor een betere beveiliging welke vpn software zo u pakken
Graag meer hier over

Wat wil je precies weten? Wat is je doel? Waar loop je op vast? Wat heb je al gevonden?
Ik kan natuurlijk een hele bloemlezing houden, maar dit kan je zelf ook opzoeken. Als je concrete vragen hebt, dan is een forum ideaal.

Wat wil je precies weten? Wat is je doel? Waar loop je op vast? Wat heb je al gevonden?
Ik kan natuurlijk een hele bloemlezing houden, maar dit kan je zelf ook opzoeken. Als je concrete vragen hebt, dan is een forum ideaal.
Om mijn pc zo goed mogelijk tegen aanvallen van buiten af tegen te gaan maar ook dat ik niet zichtbaar ben op internet ik kreeg een mailtje dat een professioneel hacker mij gevonden had vandaar lijkt me dat vpn een oplossing is maar voor iets anders sta ik ook open

Om mijn pc zo goed mogelijk tegen aanvallen van buiten af tegen te gaan maar ook dat ik niet zichtbaar ben op internet ik kreeg een mailtje dat een professioneel hacker mij gevonden had vandaar lijkt me dat vpn een oplossing is maar voor iets anders sta ik ook open
Ik gok een onzinnig scammailtje die je bang maakt. Vaak in combinatie met vulgaire dreigementen of uitgelekte wachtwoorden.

Maar een VPN beschermt niet je internetaansluiting, maar je verbergt jouw identiteit omdat je bij wijze van spreke een tunnel graaft naar een ander land om daarvandaan te internetten.

ik kreeg een mailtje dat een professioneel hacker mij gevonden had
Bangmakerij, je email filter gebruiken en laat 'm gelijk in de prullenbak verdwijnen.

Kijk of je email is "gepownd".
Heb ik ook last van maar wil geen andere email adressen, gedoe,

VPN beschermt jouw pc niet! Dat kun je op internet in tig artikelen lezen.

Het is belangrijk om te onthouden dat VPN’s niet op dezelfde manier werken als uitgebreide antivirussoftware. Hoewel ze uw IP-adres zullen beschermen en uw internetgeschiedenis zullen versleutelen, maar dat is alles wat ze kunnen doen.

Ze beschermen u bijvoorbeeld niet als u phishing-websites bezoekt of gecompromitteerde bestanden downloadt. Wanneer u een VPN gebruikt, loopt u nog steeds risico op: Trojaanse paarden Botten Malware Spyware Virussen Als een van deze op uw systeem zou terechtkomen, zouden ze het apparaat kunnen beschadigen, ongeacht of u een VPN gebruikt. Daarom is het essentieel om een VPN te gebruiken in combinatie met uitgebreide antivirussoftware om maximale veiligheid te garanderen.

ik kreeg een mailtje dat een professioneel hacker mij gevonden had
Ja, lachwekkend. Die gaan geen mailtjes sturen. Inhoud bekeken? Geld betalen? Ik delete onbekende e-mails direct.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan