Vraag blackberry curve 8520

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kelss

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2013
Berichten
4
hallo,

Ik heb een vraagje over min blackberry curve 8520.
Namelijk; als ik een foto maak via screenmuncher of een foto opsla dan doet hij dat wel en als ik na mijn afbeeldingen ga staat hij er ook gewoon alleen dan in het zwart. Als ik dan inzoom op de foto die ik niet te zien krijg staat er ; kan bestand niet weergeven, en als ik de foto verwijder dan staat er; het geselecteerde bestand is alleen - lezen wilt u het bestand werkelijk wissen? En als ik ja druk verwijderd hij het gewoon. Alleen ik wil mijn foto's gewoon bekijken, en soms doet hij het ook als ik een foto maak via camera. Heb iemand hier een oplossing voor want ik wil graag mijn foto's zonder problemen bekijken.


Alvast bedankt!
 
bij mijn oude Blackberry bold 9780 (heb ik nu zo een jaar niet meer) deed hij dat ook zo met screenmuncher ik had die toen verwijderd en een andere gezocht en gedownload die ik downloade was Screen Grabber Free uit de blackberry app world linkje is hier ook krijg je bij deze als je een screenshot van je app of ping of iets anders maakt geen watermerk van die reclame in de recht onderhoek als screenmuncher toen ik die nieuwe screen grabber had kon ik mijn fotos kijken zonder dat dit kwam kan bestand niet weergeven
 
Beste musaneter1,

Ja dat had ik ook gedaan en die ook gedownload, maar nu doet hij het ook bij camera, nu heb ik dit progamma ook weer verwijderd want het had geen nut.

Ook doet hij het als ik eem foto opsla via ping ofzo waar ik geen screenmuncher voor gebruik
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan