Hallo,
Ik ben niet super ervaren met Excel. En ik hoop dat iemand mij met het volgende op weg kan helpen. Het is mij na verwoede pogingen en leessessies nog niet gelukt.
Ik wil gebruik maken van twee tabbladen. Het eerste bevat vragen. En het tweede bevat de antwoorden die corresponderen met de vragen.
Nu wil ik op tablad 1 de gebruiker de vraag laten selecteren uit een lijst van vragen. Als de gebruiker vraag 3 selecteert dan wil ik dat in een andere cel op tabblad 1 het antwoord op vraag 3 uit tabblad 2 wordt gekopieerd.
Toelichting:
De vragen zijn veel voorkomende vragen van klanten.
De antwoorden zijn voorbeeldteksten die gebruikt kunnen worden in het beantwoorden van de klantvraag.
Ik ben niet super ervaren met Excel. En ik hoop dat iemand mij met het volgende op weg kan helpen. Het is mij na verwoede pogingen en leessessies nog niet gelukt.
Ik wil gebruik maken van twee tabbladen. Het eerste bevat vragen. En het tweede bevat de antwoorden die corresponderen met de vragen.
Nu wil ik op tablad 1 de gebruiker de vraag laten selecteren uit een lijst van vragen. Als de gebruiker vraag 3 selecteert dan wil ik dat in een andere cel op tabblad 1 het antwoord op vraag 3 uit tabblad 2 wordt gekopieerd.
Toelichting:
De vragen zijn veel voorkomende vragen van klanten.
De antwoorden zijn voorbeeldteksten die gebruikt kunnen worden in het beantwoorden van de klantvraag.