Senneweb
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 jun 2010
Beste,
Ik vraag me af hoe ik de kleuren zo om en om kan maken dan licht grijs en dan donker en dan weer licht? Met welke functie moet je dit doen?
Dit is de PHP code waar het in gezet moet.
In dit script is de kleur overal hetzelfde.
Ik vraag me af hoe ik de kleuren zo om en om kan maken dan licht grijs en dan donker en dan weer licht? Met welke functie moet je dit doen?

Dit is de PHP code waar het in gezet moet.
In dit script is de kleur overal hetzelfde.
PHP:
if(mysql_num_rows($sql) == 0)
{
echo "<tr><td class='inhoud' colspan='4'>".bad("Je hebt geen berichten in je inbox.")."</td></tr>";
}
else
{
while($res = mysql_fetch_assoc($sql))
{
echo "<tr><td class='inhoud_c' width='6%'><input type='checkbox' name='id_".$res['id']."' value='".$res['id']."' style='margin: 0px;'/></td><td class='inhoud' width='32%'>";
if(array_key_exists($res['verzender_id'], $specials))
{
echo $specials[$res['verzender_id']];
}
else
{
echo "<a href='nav.php?p=profile&x=".$res['username']."'>".$res['username']."</a>";
}
echo "</td><td class='inhoud' width='31%'>".$res['date']."</td><td class='inhoud' width='31%'>";
if($res['gelezen'] == 0)
{
echo "<b><a href='nav.php?p=messages&subpage=read&id=".$res['id']."'>Openen</a></b>";
}
else
{
echo "<a href='nav.php?p=messages&subpage=read&id=".$res['id']."'>Openen</a>";
}
echo "</td></tr>";
}
echo "<tr><td class='inhoud' colspan='4'><input type='submit' name='deletemsg' value='Verwijder geselecteerde berichten'> <input type='submit' name='save' value='Geselecteerde berichten opslaan in bewaarbox' /></td></tr>";
}
Laatst bewerkt: