Vraag over aansluitingen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bob NL

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2010
Hallo,
Ik wil binnekort de LG 32LD450 halen.
Ik wil daar me PC en PS3 op aansluiten.
Verder wil ik daarbij de Logitech x-540 bij kopen.
Maar ik vroeg me af, of ik de TV, PC en PS3 allemaal op de Logitech x-540 kon aansluiten.
Hier een foto van de aansluitingen van de Logitech x-540 subwoofer : http://www.google.nl/imgres?imgurl=...9ipDQ&esq=1&page=1&ndsp=18&ved=1t:429,r:3,s:0

En hier een foto van de aanslutingen van de LG 32LD450. Bij foto's op pijltje klikken zodat je er nog één meer kan zien > op die foto klikken > en dan inzoomen : http://www.wehkamp.nl/beeld-geluid/...450-lcd-tv/C12_N01_N16_714403/?Ntt=lg 32ld450

Ik wil dus zegmaar de tv, ps3 en de pc op de speakerset aansluiten. Maar ik denk zelf dat ik heb alleen kan aansluiten op de ps3 en pc. Ik weet alleen niet waarvoor de onderste 2 aansluitingen op de Subwoofer voor zijn, de zwarte en witte dus.

Kan iemand bij helpen?

BOb.

Zijn zo te zien alleen maar speaker ingangen op de subwoofer.

Ja dat klopt.
Maar kan ik daar me pc, ps3 en tv allemaal op aansluiten. of alleen me pc en ps3.
Want ik wil eigenlijk overal surround geluid op (5.1)

Zo te zien zijn die tulip aansluitingen voor speakers.

Ik denk dat je me vraag niet snapt.
Mijn vraag is; Zitten er genoeg aansluitingen op die subwoofer om me pc, console en tv aan te sluiten.
Of zijn daar niet genoeg aansluitingen voor op die subwoofer?

Bob.

Ik denk dat ik je wel snap en je daarop ook antwoordt geef. Je kan geen apparatuur aansluiten zo te zien, alleen speakers.

[edit] toch iets half gelezen, de aansluitingen naar de pc zou je kunnen gebruiken, maar denk niet dat je 5.1 eruit krijgt.[/edit]

Laatst bewerkt:
Huh, dat snap ik niet.
Wat heb ej dan aan de speakers als je er geen apparatuur op aan kan sluiten?.
Volgensmij waren de bovenste 3 voor de PC. De Midelste 3 voor een Console. En de ondere 2 weet ik niet.

De bovenste 3 aansluitingen, daar sluit jij je PC op aan, de onderste 5 sluit jij je speakers op aan.

Niet meer, niet minder.
Wil je écht 5.1 geluid dan zul je een 5.1 versterker/reciever moeten kopen, mét de ondersteuning van je PS3 (digitaal uit, dmv optische kabel)
EDIT: Ook zal de versterker/reciever een HDMI INgang moeten hebben, zodat je versterker deze signalen ook weer omzet naar 5,1 ...

PS: die zwarte en witte zijn dus voor de links- en rechtsachter SPEAKER!

Laatst bewerkt:
Ja maar niet via die onderste aansluitingen. Gewoon op de bovenste mini jack aansluiting groen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan