• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vraag over hyperlink

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je het bericht aangepast?

Op 13:40 uur stond er dat je dat zelf ook al had gevonden en dat het stom was dat je hetzelf niet gerelateerd had aan blad factuur!L5..

Plaats het bestand eens waardoor jij geen hyperlink krijgt en ik wel.
We kunnen zo wel aan de gang blijven.

Klopt Harry,

Ik heb eerst gereageerd en dan pas getest...
De rest zal helaas voor morgen of vrijdag zijn, de kabel van de oplader van mijn laptop heeft het begeven en moet dit eerst zien op te lossen...

Als je met Piet klaar bent mag je ook een nieuwe vraag stellen over de hyperlinks.
Je bent met twee dingen in je bestand bezig.

Het bestandje is waarschijnlijk ooit gemaakt door Piet, maar de vraag gaat over hyperlinks.
Succes verder.

Piet, het is met de bedoeling dat een factuur op het einde van de maand kan spreken ongeacht op welke dag van de maand je het maakt...

Wat mij vooral bezig houd is waar ik die codes uit de tabel terug vind? Dat snap ik nog niet :)
End0Wer,
In die genoemde cellen kun je de gewenste factuurdatum invoeren. Zodra je op de button klik, zal hij zeggen dat het niet de datum van vandaag is, maar je kunt gewoon doorgaan.
Die vraag over codes in de tabel snap ik niet. Een Excel Table is een ingebouwde functionaliteit en die code zit dus ergens verborgen in MS-Excel.
Als je met codes de inhoud van de tabel bedoel, die zit wel in de VBA code: Hij kopieert de Factuurregel (L3:R3 op sheet: Factuur) naar de eerst vrije regel onderaan de tabel (op sheet: Facturen)

Bijlagen

Die vraag over codes in de tabel snap ik niet. Een Excel Table is een ingebouwde functionaliteit en die code zit dus ergens verborgen in MS-Excel.
Als je met codes de inhoud van de tabel bedoel, die zit wel in de VBA code: Hij kopieert de Factuurregel (L3:R3 op sheet: Factuur) naar de eerst vrije regel onderaan de tabel (op sheet: Facturen)

Piet,

Ivm met die datum snap ik jou bedoeling.

Maar ivm de link in die tabel... dat dus niet. als ik dit uitprobeer, een tabel invoeg en een hyperlink zet in de eerste rij neemt hij het niet mee naar de volgende rij, waar hij het bij u wel doet, waarom niet bij mij, moet ik iets meer doen dan enkel de tabel invoegen eneen hyperlink in de eerste rij plaatsen??

Ok Piet kheb het gevonden hoe het moet, topic mag dus gesloten worden hier.

Bedankt mannen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan