vraag over mailwasher free 6.3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunica

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Berichten
261
Beste pc mensen,
Ik heb op mijn computer het programma Mailwasher free 6.3 staan en er nog niet mee kunnen werken.Ik werk verder met Outlook en dus niet outlook express.Ik heb Mailwasher op mijn pc staan omdat ik dacht dat je met dat programma kon zorgen dat er totaal geen ongwenste e-mail in je postvak zou komen.Uiteraard kan je ongwenste e-mail wel blokkeren maar dan komt het in een andere map met bv de naam Ongwenste mail,dus komt het nog wel in je mail programma terecht.Ik dacht dat wanneer je Mailwasher goed gebruikt dat je dan die ongwenste mail niet meer in je Postvak in zou kunnen krijgen.Maar hoe werkt dat programma???.Als ik klik op de knop Check mail dan zie ik een venster met de naam Warning en in dat venster staat dan No accounts have been set up.Ik kan geen Engels helaas maar ik heb het idee dat ik ergens in dat programma een account zou moeten maken.Kan iemand mij vertellen of dat zo is en hoe ik dat moet doen en hoe dat programma verder werkt? Graag een stap voor stap uitleg want ik ben senior waarvoor mijn dank.GRoet Tunica/Sjaak
 
ongewenste mail vink je aan in het delete gedeelte en dan de knop process mail,dan word het van de server verwijderd en komt het niet op je pc
 
Mailwasher

Hallo Bertus, Ik heb het denk ik begrepen maar klopt het dat ik voordat ik klik op Check mail nog een account moet maken in dat programma en zo ja hoe moet zo iets.Indien mogelijk graag stap voor stap uitleggen waarvoor mijn dank.GRoet Tunica/Sjaak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan