vraag over windows live messenger 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lopita

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2008
Hallo,ik heb de laatste versie van windows live messenger gedownload,maar om de 5 á 10 minuten gaat ie automatisch aanmelden en als ik een standaard emoticon klik dan gooit ie msn er uit.Ik zie ook mijn contacten niet in het msn hoofdvenster,want dan moet ik eerst naar extra en chatbericht verzende om contact te maken.Heb het al 2 keer opnieuw geinstalleerd maar probleem blijft ondanks windows updates.
Weet iemand de oplossing?
Vriendelijke groeten Lopita

Heb al twee keer opnieuw geinstalleerd, zeg je.
Hoe?
Heb je de ouwe versie er volledig afgehaald alvorens opnieuw te installeren?
Je geeft niet aan welke win je hebt...

vraag over window live messenger 9

Hallo Hein,
Ik heb windows xp en heb eerst alles van de oude versie verwijderd met het programma Uninstaller en wlm9 van het internet gedownload en geinstalleerd.
Gr, Lopita

Je moet echt alles van de nu bestaande versie uninstallen. Ik weet niet of je het prog crapcleaner kent - die heeft een side-tool dat op simpele wijze alles van een prog deinstalled - en aangeeft of er nog restjes zijn die handmatig weggehaald moeten worden.
(dat het jou niet lukt mag eigenlijk niet gebeuren...)

crapcleaner: http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

Hoi, Ik heb je c cleaner gebruikt en de bestaande versie wlm 9 verwijderd met de zapmessenger tool,Weer wlm 9 gedownload en geinstalleerd maar het probleem blijft,want ik zie mijn contacten niet in mijn msn hoofdvenster en ik kan niet in de menu's komen van mijn emoticons,achtergronden en winks etc.Heb al in dit forum van verschillende leden gelezen dat de nieuwe versie nog niet goed is en vol bugs zitten.
Heb dus maar de oude versie wlm 8.1 weer geinstalleerd en die werkt naar behoren zoals ik het gewend ben.
In ieder geval bedankt voor je moeite om mij te helpen.
Vr, gr. Lopita

Laatst bewerkt:
Hallo, ik kreeg bericht van msn support en er blijkt een technische storing te zijn bij microsoft en dat ze daar nog mee bezig zijn om op te lossen.Er waren meerdere meldingen over hetzelfde probleem van de nieuwe vesie 2009.Kreeg een link van msn om voorlopig de oudere versie 2008 te gebruiken wat ik inmiddels al heb.
Dit bericht wou ik ff mededelen voor alle leden.
Vr. groetjes Lopita

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan