vraagje AOM the titans port 2300 UDP

Status
Niet open voor verdere reacties.

rarevent

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2006
Berichten
396
kheb un vraagje ik heb sinds een tijdje een router en nu kan ik age of mythology wel online spelen maar als ik age of mythology (AOM) The titans online wil spelen krijg ik deze melding : unable to connect with eso on udp port 2300 due to a network error or lack of administrator rights..... wil iemand muh please helpuh want ik wil graag weer the titans online speluh

alvast bedankt :D ;)

Rarevent:cool:
 
ik heb geen idee wat een beheerders account is..... maar op die beide sites heb ik wel gekekuh maar ik schiet er nix meer op....
 
Probeer eens een andere poort te kiezen bij UDP.
Je mag kiezen voor UDP poorten tussen 2300 en 2400 . Zorg er ook voor dat het spelbestand van AOM ook in je gewone softwarematige firewall is toegelaten.(zowel inkomend al uitgaand) Controleer toch nog alles eens : http://support.microsoft.com/kb/331410 (bij andere poorten die je moet openzetten kan je ook kiezen zolang ze tussen de 2 waarden liggen). Met een account met beperkte mogelijkheiden kan je bijna geen software installeren en opstarten.
 
Heb je alle poorten geprobeerd die tussen de grenzen lagen? Heb je nog een aparte firewall op je pc staan? Probeer anders eens je internetverbinding te herstellen ga naar start,mijn netwerklocaties,netwerkverbindingen weergeven. Druk met je rechtermuisknop op het icoon van je netwerkconnectie en kies voor herstellen.
 
Same Problem :/

Hey allemaal.

Ik heb hetzelfde probleem als de jongen hierboven. Heb de juiste poorten open gezet, firewall uit ik heb geen windows Vista. Maar nog steeds doet hij het niet :S. Telkens dezelfde melding.. iemand een oplossing?

Thanks
 
erikvanbeek is the best !!!!
Gewoon dit doen voor de mensen die vista hebben en je probleem is opgelost

Age of Mythology - UDP 2300 probleem in Windows Vista
Wanneer je Age of Mythology hebt geïnstalleerd (maakt niet uit welke versie) kun je in Windows Vista de melding krijgen: Cannot connect to the website of ESO (UDP 2300 problem). AoM maakt dan melding dat dit komt doordat er geen internetverbinding is of omdat je geen administrator bent. Het volgende moet je doen:

1. Ga naar de snelkoppeling en klik op eigenschappen
2. Ga naar het tabblad 'Compatibiliteit'
3. Klik op: Compatibiliteitsmodus: Dit programma altijd uitvoeren in Windows XP servicepack 2 modus
4. Klik daarna bij bevoegdheidsniveau op: Dit programma als Administrator uitvoeren
5. Vervolgens moet het spel starten. Doet dit het niet, stel dan op zowel je Windows Firewall als je Router firewall in dat de poorten UDP 2300 tot en met 2400 open staan voor AoM

Succes,
ICTbasis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan