Vraagje Over Antivirus programma

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee.. maar dat is op me vaders pc.. maar ik heb die post maar even verwijdert want hij kent ook zo'n mannetje die naar pc's kijkt dus die gaat daar even naar kijken hoor ik net dus heb die post maar even verwijdert ;)
verhoog kan je miss anders even op de chat komen ofzo?

Laatst bewerkt:
verhoog kan je miss anders even op de chat komen ofzo?

Nee, sorry. Daarbij is het handiger om dit gewoon op het forum te bespreken, dan kunnen anderen ook meekijken.

Had je dit al gedaan:

Jelle, heb je bij de herinstallatie McAfee eerst volledig gedeinstalleerd? Het wil ook nog wel eens helpen om na deinstallatie eerst een schoonmaakprogramma voor het register te draaien, zoals bijvoorbeeld RegCleaner of CCleaner. Daarmee haal je de laatste spoortjes van het programma weg. Daarna dan opnieuw installeren.

maar wat is het probleem nou eigenlijk...? je virus scanner doet het niet... nou.. wat maakt dat nou uit :P ik heb er ook geen op mijn computer en hij doet het al 1 jaar helemaal goed :P:D:rolleyes::rolleyes::D:evil::evil:

had hem wel eerst verwijdert/deinstalleert met Perfect uninstaller (demo) en die gaat ook al je register na en de rest of er nog wat over is gebleven..

en 'in my life' ga na dit bericht je maar negeren ofso als je dit soort reacties blijft geven.. maar ik was bang dat me mcafee word uitgeschakelt, dus dat vroeg ik even.. en wil liever niet dat straks me pc 'dood' is omdat er een of ander virus op staat.. en miss is het handig om voortaan eerst het topic te lezen voordat je reacties gaat geven

had hem wel eerst verwijdert/deinstalleert met Perfect uninstaller (demo) en die gaat ook al je register na en de rest of er nog wat over is gebleven..

en 'in my life' ga na dit bericht je maar negeren ofso als je dit soort reacties blijft geven.. maar ik was bang dat me mcafee word uitgeschakelt, dus dat vroeg ik even.. en wil liever niet dat straks me pc 'dood' is omdat er een of ander virus op staat.. en miss is het handig om voortaan eerst het topic te lezen voordat je reacties gaat geven

zoals al gezecht :P leer eerst maar is iets over computers.

In my life, ga eens ergens anders mensen lopen irriteren. Als ik jou was zou ik me meer schamen over mijn Nederlands (sinds wanneer schrijf je 'gezegd' als 'gezecht'?) dan welke gebruiker dan ook over zijn of haar computerkennis. Je zit duidelijk op het verkeerde forum.

In my Life,

Ga je a.u.b. gedragen en mocht dat niet lukken dan zullen we gepaste maatregelen moeten nemen.

Blijkbaar zijn er al 2 leden die jou irritant vinden.

had hem wel eerst verwijdert/deinstalleert met Perfect uninstaller (demo) en die gaat ook al je register na en de rest of er nog wat over is gebleven

Ok, en toen? Ging het bij de herinstallatie al mis, of liep de installatie prima maar kon je het programma daarna gewoon niet opstarten?

BTW, loopt je computer verder 'lekker' of heb je nog andere problemen/foutmeldingen?

Hoe zit het nu ondertussen met je probleem?
Ik heb ook eens zo'n probleem gehad en heb het met dit en vervolgens dit kunnen oplossen. Ik weet niet of dit een oplossing is voor jou, maar het valt in ieder geval te proberen.
succes

Ps. Het kan natuurlijk ook dat je abo van je virusscanner is verlopen.

Michel112, spyware zal het probleem waarschijnlijk niet zijn, omdat Jelle eerder in het topic al heeft uitgelegd dat hij regelmatig scant met MBAM en Superantispyware. Dat zijn toch wel de beste onder de antispywareprogs.

Maar goed, vandaar ook mijn vraag of z'n pc verder lekker loopt of niet....

Ja kans lijkt mij ook klein maar vermits ik zo een probleem vroeger ook had en toen bleek het wel spyware te zijn.

Dat zijn in een keer veel reacties :)

Ik had geen probleem bij het (de)installeren, maar er gebeurde gewoon weer simpelweg niks als ik het opstarte (hij starte ook niet automatisch op)
En op de vraag of me pc wel lekker loopt.. tja.. me computer is wel gewoon snel (internet ook) en alles werkt gewoon goed, alleen heb ik nog wat ik hier heb besproken (maar heb nu ook AVG Anti-virus Free geïnstalleerd dus denk dat dat ook wel goed is) en een paar probleempjes die ik Tim Hovius in dit topic van mij heb besproken (error 1500, 2 min wachten tijdens opstarten)

aanpassing: Heb net AVG Anti-virus Free laten scannen en hij had een aantal dingetjes gedetecteerd.. en laten verwijderen.. dacht even pc opnieuw opstarten.. en tada...... geen 2 min wachten meer tijdens opstarten.

Laatst bewerkt:
Als je AVG erbij hebt gezet is het essentieel dat je weer alles verwijdert (met perfect uninstaller bijv) van McAfee. Ook al draait het programma nu niet naar behoren, twee virusscanners op 1 pc is vragen om problemen.

Dus, als ik het goed begrijp is de vraag nu 'opgelost'?

O ok, dan ga ik mcafee wel verwijderen..

en ik heb iid wel een paar probleempjes meer dan dit maar daar hoop ik dan in dit andere topic geholpen mee te worden of ik maak een nieuw topic aan..

Dus dan klik ik nu wel op 'deze vraag is opgelost ;)
allemaal heel erg bedankt voor je hulp (behalve in my life :P)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan