Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kennelijk is er een veld 0, dat een waarde 1 bevat.
PHP://Selecteer Alles(de *) uit tabel Tbl_receptie waar veld "0" 1 is of bevat. Select * FROM Tbl_Receptie WHERE 0 = 1
Misschien kun je een query maken met alle velden uit de tabel; ik vermoed dat er geen veld [0] in zal staan.
Set Fi = fso.GetFile(strBestand)
'Updaten import tabel
Dim rst As DAO.Recordset
Set rst = CurrentDb.OpenRecordset("SELECT * FROM Tbl_Imports WHERE
0=1")
With rst
.AddNew
.Fields("Import").value = "kdcrec"
.Fields("User").value = strUser
.Fields("Start").value = Now
.Fields("Bestand").value = strBestand
.Fields("Bestandsdatum").value = Fi.DateLastModified
Set Fi = Nothing
lngImportCode = .Fields("Import_Code").value
.Update
.Close
End With
Ik snap 'm nu ook. Dank dus voor de volledige code!
De grap is eigenlijk heel simpel: de maker van de routine wil een tabel openen om records toe te voegen. In dit geval de tabel [Tbl_Imports]. Als dit een grote tabel zou zijn, kan het openen wel wat tijd duren. Om ervoor te zorgen dat de recordset leeg is, heeft hij een onzincriterium toegevoegd: 0=1. Daarvan weet je dat de uitkomst niet waar kan zijn, en er zitten dus geen records in de recordset. En een lege tabel openen kost uiteraard weinig tijd...
De rest van de code is denk ik wel duidelijk: er worden wat velden gevuld, de tabel wordt bijgewerkt en de tabel wordt gesloten.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.