Mark Straatman
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 mei 2007
Ik ben bezig een unattended installatie van Windows te maken, samen met het autoinstalleren van programma´s.
hiervoor kon ik ook de originele cmd scripting gebruiken, maar ik wilde eens kijken of het me ook zou lukken met het script voor RunOnceEx.
Ik weet dat het in principe precies hetzelfde is, maar ik had een vraagje over een script die ik gezien had op internet:
alles is me wel half duidelijk, maar wat ik niet snap is de %KEY%\005
Het lijkt me niet zo belangrijk, maar de volgorde van de lijst op internet gaat niet 1,2,3,4,5 noch 0.5.10.15 enz
Af en toe is het per 5, en af en toe komt gaat ie van 50 naar 53 (volgen jullie me nog?)
link naar de lijst (naar beneden scrollen tot RunOnceEx.cmd
kan iemand me ophelderen?
tnx alvast!
hiervoor kon ik ook de originele cmd scripting gebruiken, maar ik wilde eens kijken of het me ook zou lukken met het script voor RunOnceEx.
Ik weet dat het in principe precies hetzelfde is, maar ik had een vraagje over een script die ik gezien had op internet:
Code:
REG ADD %KEY%\005 /VE /D "Adobe Reader 6" /f
REG ADD %KEY%\005 /V 1 /D "%systemdrive%\apps\AdobeReader6\AR6.msi /qn" /f
Het lijkt me niet zo belangrijk, maar de volgorde van de lijst op internet gaat niet 1,2,3,4,5 noch 0.5.10.15 enz
Af en toe is het per 5, en af en toe komt gaat ie van 50 naar 53 (volgen jullie me nog?)
link naar de lijst (naar beneden scrollen tot RunOnceEx.cmd
kan iemand me ophelderen?

tnx alvast!