Vragen over Joomla

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
ik wil graag in community builder in het profiel een textarea waar mensen iets kunnen schrijven over hun zelf
hoe kan ik een textarea plaatsen, is daar een mod of plugin voor

weet iemand die

graag advies

Nee..

Waar je informatie kunt zetten

Bijvoorbeel hoi ik ben... ik werk als,
Gewoon een text area, zie profielen op netlog,hyves of noem maar op

Graag advies

Je kunt zelf velden aanmaken die gebruikers in hun profiel te zien krijgen en kunnen invullen. Daar is ook de mogelijkheid om een textveld aan te maken. Hiervoor heb je dus geen aparte plugin nodig. Je kunt een nieuw veld aanmaken via Components > Community Builder > Field management

Je kunt zelf velden aanmaken die gebruikers in hun profiel te zien krijgen en kunnen invullen. Daar is ook de mogelijkheid om een textveld aan te maken. Hiervoor heb je dus geen aparte plugin nodig. Je kunt een nieuw veld aanmaken via Components > Community Builder > Field management

Beste

Zover was ik ook, maar ik kan alleen 1 of 2 line fields aanmaken en geen textarea
Weet u hoe ik misschien een textarea kan aanmaken in field management?

nee sorry

Ik zoek specifiek community builder 'field management' en geen forum, die heb ik.

Maar hartelijk dank voor uw moeite

tekstveld

Als je een nieuw veld aanmaakt kun je kiezen wat voor soort veld het moet worden. In mijn CB versie ( 1.2) staat in het dropdownmenu de optie 'text area' Die kun je gebruiken of de andere optie 'Editor text area'.

Succes

Beste

Nogmaals hartelijk dank...

Nog 1 klein vraagje:

Weet u hoe ik een groot textarea vertoon en niet van 1 2 line?

Graag advies

uaejeroen. Oink, het is me nogal wat. Ik heb nog eens verder gekeken voor je. Volhouden gewoon heet dat. Ik heb de engelstalige sites is bekeken. Engels zal geen probleem voor je zijn.

Hieronder 2 linkjes die ik vond. Nu hoop ik dat je daarmee wel vooruit kunt. Met name de 2e link is wel iets volgens mij. Met voorbeelden en hoe je de texstarea breder kunt maken met cols en rows. Succes ermee en laat maar weten he. :shocked::cool:
http://api.joomla.org/Joomla-Framew...tml---parameter---element---textarea.php.html

http://www.hscripts.com/tutorials/html/form-textarea.php

beste

hartelijk dank !!!

Nog een kleine vraag:

ik weet niet hoe je het noemt maar een sorteer systeem?

Bijvoorbeeld zoek alle vr profielen of scholen die aangemeld zijn

Ik kan dat niet vinden tussen de talloze extensies van joomla
Dit komt omdat ik niet weet hoe je zoiets noemt?

Weet u het misschien?

Graag advies

Nogmaals hartelijk dank voor uw hulp

hartelijk dank !!!

Nog een kleine vraag:

ik weet niet hoe je het noemt maar een sorteer systeem?

Bijvoorbeeld zoek alle vr profielen of scholen die aangemeld zijn

Ik kan dat niet vinden tussen de talloze extensies van joomla
Dit komt omdat ik niet weet hoe je zoiets noemt?

Weet u het misschien?

Graag advies

Nogmaals hartelijk dank voor uw hulp
Oke graag gedaan. Tja die laatste vraag wordt moeilijk omdat je de benaming niet weet tussen al dat Joomla gedoe. Kun je misschien iets meer uitleggen wat je bedoeld. Maar in ieder geval textarea is opgelost. :thumb:

html editor

na even rond kijken zag ik die html editor

Dus textarea is gelukt

Ik weet niet of u netlog kent?

U zoekt profielen Vrouwen, 22 t/m 23 jr enz

Ik kan er niks meer van maken als een sorteer systeem

Zie hotel sites

prijzen tusen de 500 600 € in spanje costa zoiets zoek ik

sorteren

Sorteren kun ej in community builder doen door gebruik te maken van lijsten. Je kunt dit in de backend doen door binnen CB naar lijst management (List management) te gaan.

De werking is even een gepuzzel. Een lijst tonen doe je door in een menu een lijst menu link aan te maken.

Beste

hartelijk dank !!!!!

ik ga me er morgen in verdiepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan