Vragen over overstap naar nieuw abonnement/aanbieder

Status
Niet open voor verdere reacties.

jackvdW

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2011
Berichten
14
Hoi, ik zag dit gesprek en ik wilde toch even polsen... Ik heb nu dit internet plus bellen abonnement, maar ik wil ook overstappen want ik vind dat het internet wel wat sneller kan... alleen ik wil eigenlijk wel tv hebben van kpn, want das wel handig omdat ik geen kabelaansluitingen heb... maar is dat een dure oplossing om het te combineren? en is upc een degelijk alternatief? of moet je naar dingen als xs4all kijken ofzo...? hoor het graag!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb je vraag een eigen plaats gegeven. Het is niet de bedoeling om in de vraag van een ander je eigen vraag/probleem te zetten.
 
Hoi, ik zag dit gesprek en ik wilde toch even polsen... Ik heb nu dit internet plus bellen abonnement, maar ik wil ook overstappen want ik vind dat het internet wel wat sneller kan... alleen ik wil eigenlijk wel tv hebben van kpn, want das wel handig omdat ik geen kabelaansluitingen heb... maar is dat een dure oplossing om het te combineren? en is upc een degelijk alternatief? of moet je naar dingen als xs4all kijken ofzo...? hoor het graag!!

als je geen kabelaansluiting hebt, is upc dus geen optie. je kan ziggo of tele2 o.i.d. proberen. zijn voor alle providers altijd wel aanhangers of tegenstanders, dus zou het voordeligste pakket nemen. succes!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan