Lange Pier
Inventaris
- Lid geworden
- 30 dec 2005
Heb meer oplossingen proberen aan te dragen dan jij met 1 niet werkende flutoplossing.
En je staat op genegeerd.
En je staat op genegeerd.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik gedaan maar helaas geen oplossing.Controleer en start de Virtual Disk-service opnieuw
Druk op Windows-toets + R om het dialoogvenster Uitvoeren te openen. Typ services.msc en druk op Enter om het venster Services te openen. Zoek de Virtual Disk-service in de lijst. Klik er met de rechtermuisknop op en selecteer Opnieuw opstarten. Als de service niet actief is, klik er dan met de rechtermuisknop op en selecteer Starten. Zorg ervoor dat het Opstarttype is ingesteld op Automatisch.
CrystalDiskinfo gebruik ik al jaren om de schijven in de gaten te houden. Alles kerngezond.Laat TS eens aan het woord komen en kijken of chkdsk is uitgevoerd. Herhaling en "ook" lost niets op. Wat is het label? Wat is de formattering? Is de gezondheid van de schijf gecontroleerd (CrystalDiskInfo). Is onder apparaatbeheer gekeken?
C:\Windows\System32\devmgmt.msc
Hierbij de DISM log. Ben benieuwd of jij hier iets mee kan!Ach, ik trek ze eruit en plug ze erin wanneer het mij uitkomt zonder die onzin van veilig verwijderen wat alleen bedoeld is dat er niet eruit wordt gelezen of ernaar wordt geschreven.
Overigens gaat het erover dat de schijf wordt gezien als lokale schijf die niet gelezen kan worden.
Wel benieuwd naar de DISM log.
Niet altijd, maar het heeft nooit problemen opgeleverd. Om proberen het probleem op te lossen heb ik wel constant de schijf "veilig verwijderd".Toch nog een vraagje (en ja, ik weet dat het ouderwets is voor sommige hier) maar als je de externe schijf verwijderd, doe je dan wel eerst:
klikken op het pictogram Hardware veilig verwijderen en media uitwerpen in het systeemvak (de taakbalk)? En selecteer je dan de externe schijf uit het menu en wacht je op de melding dat deze veilig kan worden verwijderd voordat je de kabel loskoppelt?
Zo nee, probeer dat eens.
Vergeten mee te sturen?Hierbij de DISM log. Ben benieuwd of jij hier iets mee kan!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.