Vreemd verschijnsel met MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

MDN111

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
Hallo !

Er doet zich een vreemd verschijnsel voor met MSN op mijn PC. Ik zal trachten het zo duidelijk mogelijk te vertellen.

Mijn vrouw en ik hebben beiden een emailadres bij Hotmail. Geen van ons beiden doet aan chatten.

Soms doet er zich het volgende voor:

Ik kom aan de PC en schakel hem aan.
Ik open IE en raadpleeg mijn Inbox bij Hotmail.
Ik log uit bij Hotmail, maar blijf surfen met IE.
Soms verschijnt er rechts onderaan een MSN-vierkant met de mededeling: "XXX heeft zich aangemeld". Die XXX is een vriendin van mijn vrouw en die staat niet bij mijn contactpersonen.
Als ik op dat MSN-vierkant klik dat gaat er een chat-scherm open. En als ik daar iets in tik, dan verschijnt dat in het scherm alsof het mijn vrouw was die het intikte. Ik ben dus in feite aan het chatten onder mijn vrouw haar naam.

Iemand een idee hoe dat komt?

Grtz,
MDN111.

Ik veronderstel dat je messenger op automatisch aanmelden staat onder de account van uw vrouw. Even bij de instellingen van messenger kijken zodat hij niet meer automtisch aanmeldt.

Dag Luke,

Alhoewel ik helemaal gaan kaas gegeten heb van Messenger, veronderstel ik dat dat niet op automatisch aanmelden staat. Zie screenshot in bijlage, a.u.b.

Grtz,
MDN111.

Bijlagen

• Opties.JPG
    Opties.JPG
    59,9 KB · Weergaven: 27
Inderdaad daar heb je gelijk in! Dat vind ik ook bizar. En staat msn messenger dan off-line op het moment dat die melding verschijnt?

Dag Luke,

Ik heb wel opgemerkt dat er een vink stond bij de optie Dit adres gebruiken met Windows Live Messenger bij de betreffende contactpersoon bij Hotmail. Na verwijdering van deze vink heeft het zich niet meer voorgedaan. En vermits we toch geen gebruik maken van Messenger, is daarmee het probleem voldoende opgelost.

Grtz,
MDN111

Bijlagen

• Contactpersoon.JPG
    Contactpersoon.JPG
    90,1 KB · Weergaven: 23
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan