Vreemde computer crashes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben even naar de lokale computer winkel geweest met mijn hardeschijf, ze zeggen dat hij gewoon in orde is. Breng vandaag maar mijn hele pc ff langs... kost me weer 50 euro :S
 
ik begin echt aan je geheugen te twijfelen.
op de site van je moederbord staat in de memory supportlist maar 1 type van geil.het is wel een dragon type maar niet het type wat jij hebt....

stel dat je het eens met een 1ander merk reepje probeert......(?)
 
ik begin echt aan je geheugen te twijfelen.
op de site van je moederbord staat in de memory supportlist maar 1 type van geil.het is wel een dragon type maar niet het type wat jij hebt....

stel dat je het eens met een 1ander merk reepje probeert......(?)

Hoe bedoel je dat nou dan? Ik heb de computer al langer dan een jaar en dan support hij het nu opeens niet meer (?) dat lijkt me heel vreemd.

En er is wat veranderd, hij wil nu helemala niet meer opstarten. Hij gaat aan, is 5-10 seconden bezig met opstarten en valt uit. Dan start hij weer op en valt weer uit etc. Krijg hem niet meer aan de praat...
 
Laatst bewerkt:
Wellicht kan het opnieuw instaleren van je processor een oplossing zijn(nieuwe koelpasta).weet niet hoelang die al zo zit?
En je voeding dus???

Maar goed.... ik begrijp dat je daar dus zelf niks mee kan en zal een gang naar een pcboer de oplossing moeten zijn...
 
Wellicht kan het opnieuw instaleren van je processor een oplossing zijn(nieuwe koelpasta).weet niet hoelang die al zo zit?
En je voeding dus???

ja daarom moet ik hem ook wegbrengen, zelf heb ik nog nooit iets gedaan met mijn processor en ik ga er vandaag ook niet zomaar aan beginnen (geen idee hoe het allemaal moet).

Weet je misschien iets hoe ik mijn voeding kan testen?
 
Met een multimeter....
Maar kan begrijpen dat ook niet iedereen die in huis heeft....;)
 
Met een multimeter....
Maar kan begrijpen dat ook niet iedereen die in huis heeft....;)

haha :p ja, dan moet ik alleen ff kijken wat goedkoper is. Rechtstreeks naar Azerty of eerst naar de computerwinkel en dan alleen het onderdeel naar Azerty.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan