Vreemde dingen in Verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans1604

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2004
Berichten
24
Ik heb net vorige week Windows XP Home editon opnieuw geinstalleerd en zie nu in de Verkenner dat bij Details kiezen een aantal opties plotseling in het Engels staan, terwijl dat 3 dagen geleden nog gewoon in het Nederlands was. De meeste opties staan echter wel in het Nederlands. De volgende Engelse termen staan vermeld: Title, Artists, Dimensions, Duration, Muxer. Enkele dagen geleden stonden die nog gewoon in het Nederlands vermeld.
Heb nog een systeemherstel gedaan, maar die was van gisteren en overige herstelpunten zijn er niet meer. Herstelpunt terugzetten bood echter geen oplossing daarvoor.
Heeft iemand een idee, wat hiervan de oorzaak kan zijn en hoe dit kan verholpen kan worden.

Met vriendelijke groet,
Hans Kers
 
Ik denk dat ik het weet:)
Ga naar start--->Configuratiescherm--->landinstellingen.
Als het dan goed is staat alles op nederlands is dat niet zo zet het dan naar het Nederlands wilt dat niet wil ik je wel helpen hoe het hier staat ik heb ook XP HOME.

Tony.
 
Hoi Roxettelover,

Heb even gekeken op plek die jij aangaf, maar daar staat gewoon Nederlands/Nederland, dus het lijkt me niet dat het hier door komt. Als je nog iets anders weet, dan hoor ik het graag.
 
XP Home heeft sowieso geen meertalige ondersteuning.
En aan je beschrijving te zien is dit bij een muziekmap, is dat alleen daar, of ook bij standaardmappen?
 
Dit is inderdaad een muziekmap, maar ook bij de andere mappen staat het gedeeltelijk in het engels. Ik heb ook nog een tweede harde schijf en als ik daar kijk in de verkenner doet het probleem zich daar ook voor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Roxettelover,

Ik heb je afbeeldingen aangepast en klikbaar gemaakt. Nu blijft de pagina lay-out normaal. Wil je weten hoe ik dit gedaan heb, dan kun je even bij je eigen bericht op de knop "Aanpassen" klikken.:)
 
Tony,

Ik heb de instellingen precies zo als jij die hebt. Paar dagen geleden ook nog Hitman Pro geinstalleerd, kreeg toen blauw scherm met melding Wlags51B.sys, address F68827D1 base at F6879000.datestamp 3s6f11b6. Daarna pc weer opgestart en toen funktioneerde alles weer. Lijkt me niet dat dit er iets mee te maken heeft, maar je weet natuurlijk maar nooit. Na installatie Hitman Pro gedraaid en dat gaf verder geen problemen.
 
aha een blauw scherm.
Okey welke taal is hitman pro? gewoon Nederlands of Engels?

Tony.
 
@Roxettelover: Dat zijn de invoer/tekstservicetalen, de landinstellingen en niet-Unicode talen.
Zoals al eerder gezegd; XP Home heeft géén ondersteuning voor meerdere talen.

@Hans: Heb je toevallig een programma geïnstalleerd waarvan je denkt dat het dit aangepast zou kunnen hebben?
 
haha verder ontopic jongens.
En dat zeg jij?
Invoertalen zijn wel degelijk andere zaken dan systeemtalen.
Tenzij deze persoon zelf al die gegevens heeft ingevoerd, kan het systeem niet zomaar engelse tekst weergeven.

Wel is dit mogelijk door een engelse update of engels programma component te installeren. Delen worden dan overschreven en vervangen door de engelse taal.
 
Ja dat klopt door een Engels update kan je inderdaad de talen door elkaar halen.
Heb je pas nog een update binnen gehaald?

Tony.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan