Vreemde dingen in Verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb van de week de laatste XP beveiligingsupdate binnengehaald en nog wat software geinstalleerd die ik gedownload heb (andere geinstalleerde software heb ik al eerder gebruikt), oa Filmmachine 1.5.4, Weather Watcher, IE Maximizer en Google Earth.
Verder heb ik nog de opruimprogramma's CCleaner en Registry Mechanic gebruikt. En zoals al eerder vermeld Hitman Pro. Dus of die er iets mee te maken kunnen hebben??
 
Gaf windows die zelf aan met zo'n balkje er is een update beschikbaar?
of heb je hem van de site gedownload?

Tony.
 
Via windowsupdate heb ik laten zoeken of er nog essentiële updates waren en toen bleek dat er een beveiligingsupdate was. En die heb ik uiteraard gedownload en geinstalleerd.
 
Zoals ik dus begrijp heb je dit : Filmmachine 1.5.4, Weather Watcher, IE Maximizer en Google Earth. er als eens opgehad?

Tony.
 
Ik heb deze programma's wel eens eerder gebruikt, alleen heb ik na de nieuwe installatie van XP deze programma's opnieuw gedownload en vervolgens geinstalleerd. Dus de andere software had ik zolang op m'n tweede harde schijf opgeslagen.
 
Dat is ech heel raar dat het ineenkeer half engels half Nederlands is.
Ik ben nu op van de ideen ik heb geholpen maar ook nu kwam ik er niet uit heel jammer sorry:)
Success !!

Tony.
 
Heb nog een systeemherstel gedaan, maar die was van gisteren en overige herstelpunten zijn er niet meer.
Hoezo niet trouwens?

De volgende Engelse termen staan vermeld: Title, Artists, Dimensions, Duration, Muxer.
Heb je een update voor Windows Media Player, of EEN Media Player opgehaald?

Hoe ziet dit lijstje er bij jou uit:
attachment.php
 

Bijlagen

  • abc.jpg
    abc.jpg
    29,5 KB · Weergaven: 43
Heb gisteren alle herstelpunten gewist, dus die kan ik niet meer boven water halen.
Krijg wel iedere keer melding dat er update voor Windows Media Player is, heb aangegeven dat ik dat niet wil en vinkje gezet bij "melding niet meer weergeven". Heb verder geen Media Player geinstalleerd.
Kun je me aangeven hoe ik dat lijstje met keuzemogelijkheden uit de verkenner net zo kan weergeven als jij dat hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan