Vreemde Firefox.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mavaros

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2003
Berichten
894
Hoi,

Dit is een maffe post misschien..

Ik ben een hele trouwe Firefox gebruiker. Ik loop al jaren met ze mee.

Het valt me op dat ik nu al 3 weken versie 1.5.04 draai. De laatste stable release is 1.5.03.

Ik heb de download binnen,(1.5.04) maar ik kan de download niet meer terughalen. Deze is niet meer op Inet binnen te trekken.:confused:
 
Hoi,

Ik heb er geen problemen mee met het gebruik, maar (ivm problemen met PC :evil: ) niet kunnen checken of er fouten komen. Ik draai hier dus al ruim drie weken mee, en binnen gekregen als een update. Extensies doen het allemaal goed. Dit is volgens mij een stable release(1.5.0.4) (Zoals ik hem heb binnengekregen.)

Ik heb ook FF 2.0 geprobeert, maar daar werken extensies nog niet. De rest ziet/werkt wel ok voor zover ik gebruik maak van FF

Voor de liefhebbers is er ook een FF 3.0. Het heet als je het geïnstalleerd hebt Minefield. (Dus als je van pielen houdt. Good luck.)

@nielsvds:

De site op zich ken ik, maar met de link ben ik wel erg happy.:thumb: FF 3.0 kan je er ook van afhalen. Als je wilt.

Het gekke is dat het via de officiele site van FF niet meer binnen te halen is.
 
Laatst bewerkt:
Ik blijf het ook vreemd vinden. Ofwel zijn dat lichtaangepaste versies omdat FF opensource is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan