Vreemde IRC foutmelding!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dolfhin

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2002
Berichten
1.440
Als ik probeer the connecten met IRC krijg ik de volgende foutmelding :

*** Connecting to port 6667 of server efnet.vuurwerk.nl
*** *** Looking up your hostname...
*** *** Checking Ident
*** *** Found your hostname
*** *** No Ident response
-irc.efnet.nl- *** Banned Temporary K-line 1440 min. - Invalid username - please pick one without special chars [Auto-Kline] (2004/5/21 00.06)
*** Closing Link: ****-d**-***7e.adsl.wanadoo.nl (*** Banned )
*** Disconnected from efnet.vuurwerk.nl.

Ik ben naar mijn weten niet gekickt van IRC in de afgelopen maanden en heb me ook niet misdragen voor zover ik weet. Hoe los ik dit weer op en kan ik weer mooi IRC'en?
 
Geplaatst door Dolfhin
Invalid username - please pick one without special chars [Auto-Kline]

Ik zou zeggen probeer een andere gebruikersnaam, zonder speciale tekens:D.
 
Geplaatst door megabit


Ik zou zeggen probeer een andere gebruikersnaam, zonder speciale tekens:D.

Ik heb Dolfhin, Trillian, Laurens en mmm al geprobeerd zonder resultaat :( Raar want ik heb een tijdje Dolfhin_ gehad en dat werkte wel.
 
Tja maar dat kunnen ze aangepast hebben. Owja er staat ook nog bij dat je voor 1440min (oftewel 24uur) gebanned bent :D.
 
Geplaatst door megabit
Tja maar dat kunnen ze aangepast hebben. Owja er staat ook nog bij dat je voor 1440min (oftewel 24uur) gebanned bent :D.

Leuk want gisteren ben ik bijna NIET op IRC geweest alleen een tijde op #Xbox-info en daar ben ik niet van afgekickt. Ik ben de enige hier die IRC gebruikt dus daar zal het ook niet aan ligen.

Ik wacht die 24 uur mooi af en als het daarna nog niet opgelost is mail ik de Ops maar eens want ik vind dit erg raar.
 
Wat is een K-line? Waarom krijg ik geen toegang tot bepaalde IRC servers? Waarom verbreken bepaalde servers de verbinding met mij?
Sommige servers laten alleen gebruikers uit de omgeving toe en verbreken daarom de verbinding, of geven je helemaal geen toegang als je niet uit de omgeving komt. Het kan ook zijn dat je verbannen bent vanwege slecht gedrag van jou, je vrienden, gebruikers van je provider of de mensen uit je land. In ieder geval zal een poging tot het maken van verbinding met zo'n server resulteren in het volgende:

*** Attempting to connect (IRC.network.net)
Local host: cheops (131.69.136.12)
Catch22 You are banned from this server
Closing Link: Catch22[student.uni.nl] (K-lined)
*** Disconnected


Bron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan