vreemde tijden in outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

dort

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2001
Berichten
22
De tijdmachine heeft mijn PC besmet!!!!
Een vreemd probleem doet zich voor.
Mijn PC staat keurig op de juiste tijd.
Als ik een bericht verstuur dan krijgt de ontvanger vrijwel direct de mail (=normaal) echter met een tijdsaanduiding die soms vele uren en minuten later ligt: b.v. verstuurd om 20.00 uur 's avonds, tijdsaanduiding 05.00 uur de volgende ochtend (die dag moet dus nog aanbreken). In "verzonden items" heeft dit mailtje echter keurig mijn PC tijd!?
Omgekeerd gebeurt ook: mails die ik ontvang staan vele uren vroeger getimed dan ze in werkelijkheid verzonden zijn. Iemand stuurt b.v. om 20.10 een mailtje met als onderwerp dit probleem. Blijkt dat dat mailtje in het inbox scherm als verzendtijd 's morgens 11.00 uur heeft: 9 uur vroeger dus?? Open ik het mailtje dan staat wel de juiste tijd bovenaan het bericht!!!
Wie hier iets zinnigs over kan zeggen moet de uitvinder van de tijdmachine zijn :>))

dort
:confused:
 
Stuur eens een mail naar jezelf. Staat dan de tijd ook verkeerd?

Kan toch zijn je backup-accu in de pc.
 
De tijd staat dan inderdaad 9 uur terug!!!!
Verkeerd dus....

dort:shocked:
 
waarschijnlijk is de batterij van je moederbord leeg.
 
Da's vervelend! Maar, hoe kan ie dan wel m'n gewone klokinstelling vasthouden, dat gaat toch ook via de batterij op het moederboard??
Is er iets aan te doen.....

Dort
:eek:
 
Eerst een nieuw batterij kopen en dan pas vervangen.

je klok doe het wel goed als je systeem aan is maar zodra de pc uitt zet is het over.l
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan