Vreemde update ik vertrouw het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

H€PYRO

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2003
Berichten
20
Hoi ik heb vandaag een melding gekregen van windowsupdate met de volgende update:

819696: Beveiligingsupdate voor Microsoft Windows
Downloadgrootte: 854 kB, < 1 minuut
Zjištené slabé místo zabezpecení v rozhraní Microsoft DirectX by mohlo útocníkovi dovolit spustit programy v pocítaci se systémem Microsoft Windows. Útocník by vám však nejdríve musel poslat email nebo vás zlákat k návšteve zlomyslného webu. Instalací této aktualizace od spolecnosti Microsoft zajistíte lepší ochranu svého pocítace. Meer informatie... (Deze site is wellicht in het Engels.)

Zoals je ziet is dit in een of andere vreemde taal (ik denk slavisch) maargoed hebben andere dit bericht ook gehad en zo ja is het zuivere koffie? normaliter staat alles gewoon in het nederlands maar ik heb ook zelf op de site van windowsupdate gekeken en toen stond deze specifieke update ook in deze taal...nouja ik heb hem tijdelijk gecanceld todat iemand van jullie mij kan vertellen of ik het wel of niet moet doen:)

Alvast bedankt voor je tijd,

Hepyro
 
ik heb m ook ghad, en alles werkt na installatie nog, maar heb wel ff getwijfeld;)
 
http://www.helpmij.nl/forum/showthr...threadid=127323


__________________




Moderator Windows NT, Windows 2000, Windows XP, Netwerkproblemen en Diversen

Vragen mbt problemen met je pc via MSN, ICQ, e-mail of priveberichten worden niet beantwoord
--------------------------------------------------

Bedankt Mario ik zal daar even kijken:)
 
Mijn link werkt wel :)

Zie dus nog niet in waarom hier een slotje op moet :)
 
mijn link werkt nog steeds niet, maar slotje was niet bedoeld voor de niet werkende link maar het verder gaan in de originele topic





Kan de pagina niet vinden.
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Open de introductiepagina www.helpmij.nl en zoek naar koppelingen die verwijzen naar de informatie die u zoekt.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.
Klik op Zoeken als u naar informatie op het Internet wilt zoeken.



HTTP-fout 404 - Bestand niet gevonden
Internet Explorer
 
deze werkt gewoon

En het andere topic is van Tibor en niet van hepyro
 
Gaarne niet meer zeuren om slotjes e.d., dit is een andere topic dan waar de links naar verwijzen, alleen het onderwerp is het zelfde.

thanks ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan