vreemde zaak, gewoon eng.

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee (ic. het probleem) heb je, ja kun je ...........................
 
Nou misschien maar je kan het altijd probere en als je bestanden nog wilt beware van kazaa moet je het ff in een andere map zette
 
Ergens ga ik aan een virus denken, want als ik het dus wil verwijderen , dan loopt de pc vast, sterker nog, als ik het bestand wil afspelen dan loopt ie ook vast.
 
Je hoeft toch nix af te spele, je moet ff kazaa verwijdere.
Maar als je denk dat je een virus heb dan kan je je computer toch ff scanne ?
 
KaZaa verwijderen heeft geen zin want shared folders blijft staan, maat je kan wel proberen shared folders te verwijderen.
Daarna kan je in programfiles\KaZaa weer een nieuwe map maken en die my shared folders noemen

Gr JoZo
 
KaZaa verwijderen heeft geen zin want shared folders blijft staan

Ehh als je kazaa verwijderd (in software-menu) wordt heel de map verwijderd dus ook shared folders ;)
 
Geplaatst door Jappie-zland


Ehh als je kazaa verwijderd (in software-menu) wordt heel de map verwijderd dus ook shared folders ;)

Probeer het maar, KaZaamap in program files blijft gewoon staan met daar in oa my shared folders punt
 
Nou dan zit het bij jou heel anders want als ik kazaa verwijder is mn map shared folders weg hoor.
Maar als dit bij dutchsoulboy niet het geval ik moet hij die handmatig verwijdere.

Ik raad dutchsoulboy eerst aan om zn computer op virussen te scanne
 
Ik vind het heel vreemd.! Ik heb eerst de files die ik wou houden overgeplaatst naar een andere map, en toen dacht ik bij mezelf, ik zal alles selecteren en proberen te verwijderen, inclusief de DAT betanden die nog in de download staan, dit terwijl ik kazaa alllang had afgesloetn ( had ik al veel eerder gedaan) , en wat gebeurd er ?! Alles verwijderd !!!
Vreemde zaak, want op de een of andere manier was er dus blijkbaar een DAT bestand gekoppeld aan het bewuste videobestand.
Een andere verklaring heb ik er niet voor.
Maar in ieder geval is dat ****bestand nu verwijderd !
 
Als jij van alle probleme af ben wel maar anders moete we je nog verder helpe :)
 
Geplaatst door Jappie-zland
.
Maar als dit bij dutchsoulboy niet het geval ik moet hij die handmatig verwijdere.

Waarom kazaa verwijderen als je alleen de map weg wilt hebben ????

Gr JoZo
 
Het maakt eigenlijk niet uit, nu helemaal niet meer omdat het probleem is opgelost.
 
Geplaatst door Jappie-zland
Het maakt eigenlijk niet uit, nu helemaal niet meer omdat het probleem is opgelost.

ik hang hier een beetje rond om wat te leren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan